Displaying 1 - 25 of 26
Article
Černý, Michal.
Od entropie k dynamické komplexitě : k jednomu pojmovému posunu v infosféře. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 1, pp. 61–78.
Article
Timko, Marek.
O některých "úskalích" Černého fenomenologicko-pragmatistické interpretace filosofie informace : mezi diskusní recenzí a přátelskou polemikou z nejen evolučně ontologického hlediska. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 1, pp. 79–89.
Article
Fryš, Jakub, Kovářová, Pavla.
Testování funkcí citačních manažerů : komparace Citace PRO, Citavi, EndNote, Mendeley a Zotero. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 1, pp. 29–60.
Article
Lorenz, Michal.
Digitální transformace a ProInflow v době nouzového stavu. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 1, pp. 1–2.
Article
Zadražilová, Iva, Kurfürstová, Jana.
Využívání portálu Knihovny.cz v knihovnách ČR. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 3–20.
Article
Novotná, Helena.
Stav, digitalizace a perspektivy sbírek zvukových nosičů v muzeích ČR. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 45–69.
Article
Trnka, Jan, Janásková, Pavla.
Filmový scénář perspektivou vybraných teoretických přístupů a pracovních metod humanitních a informačních věd. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 70–105.
Article
Černý, Michal.
Fenomenologicko-pragmatistická interpretace filosofie informace jako pokus o nedualistický přístup. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 131–142.
Article
Beňačková, Miroslava, Kočišová, Pavlína, Kopský, Vojtěch, Mally, Frank Richard, Ostráková, Natalie.
Signifikantní vlastnosti : příspěvek ke kolektivnímu nevědomí. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 21–44.
Article
Lorenz, Michal.
Dilatace času a práce v časech Covidu. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 1–2.
Article
Černý, Michal.
Onlife jako epistemické východisko překonávající dualitu online a offline prostoru. ProInflow. 2020, vol. 12, iss. 2, pp. 106–130.
Article
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří.
Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 9–41.
Article
Knecht, Petr, Tůma, František.
Citační etika v pedagogickém výzkumu : k vynucování citací a zakládání citačních kartelů. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 187–212.
Article
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava.
Vztah akademické marnosti a výsledk žáků : různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 43–67.
Article
Halász, Gábor.
Individuální inovační chování a charakteristika pracoviště : potenciál výzkumu inovací ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 103–129.
Article
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika.
Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 9–32.
Article
Obrovská, Jana, Tůma, František.
Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 155–177.
Article
Šmejkalová, Martina, Chvál, Martin.
Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 127–154.
Article
Machovcová, Kateřina, Beláňová, Andrea, Kostelecká, Yvona, McCabe, Marta.
Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 33–50.
Article
Lorenzová, Jitka.
Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 79–105.
Article
Khuri, Ziyad.
Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 179–200.
Article
Šeďová, Klára.
Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 5–8.
Article
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona.
Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 131–151.
Article
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka.
Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 69–101.