Displaying 1 - 25 of 36
Chapter
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 145–148.
Chapter
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 149–159.
Chapter
Osolsobě, Klára.
Bibliografie. In: Osolsobě, Klára. Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny.
2011, pp. 195–200.
Chapter
Osolsobě, Klára.
The morphology of the Czech verb and verb derived nouns and adjectives as a problem of the formal description and automatic analysis of the Czech language. In: Osolsobě, Klára. Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny.
2011, pp. 193–194.
Chapter
Lamprecht, Arnošt.
The common slavonic : summary. In: Lamprecht, Arnošt. Praslovanština.
1987, pp. 191–193.
Chapter
Rusínová, Zdenka.
Summary. In: Rusínová, Zdenka. Tvoření staročeských adverbií.
1984, pp. 126–127.
Chapter
Vykypěl, Bohumil.
Tituli Slavici. In: Vykypěl, Bohumil. Studie k šlechtickým titulům v germánských, slovanských a baltských jazycích : etymologie jako pomocná věda historická.
2004, pp. 88–180.
Chapter
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 132–152.
Chapter
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 130–131.
Chapter
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 153–155.
Chapter
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 165–168.
Chapter
Chloupek, Jan.
The changing dichotomy between informal and formal utterance : summary. In: Chloupek, Jan. Dichotomie spisovnosti a nespisovnosti.
1986, pp. 117–121.
Chapter
Chloupek, Jan.
Aspects of the dialect. In: Chloupek, Jan. Aspekty dialektu.
1971, pp. 125–130.
Chapter
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 105–108.
Chapter
Dufková, Kristýna.
Olší, Nusperg, Růžodol : names of some woody plants in the chosen Czech place names : summary. In: Dufková, Kristýna. Olší, Nusperg, Růžodol : názvy dřevin v sídelních jménech českých zemí.
2021, pp. 267–269.
Chapter
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, pp. 120–127.
Chapter
Ziková, Markéta.
Literatura. In: Ziková, Markéta. Úvod do slabičné typologie.
2014, pp. 88–91.
Chapter
Pol, Milan.
Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 149–165.
Chapter
Chlup, Otokar.
Summary. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 200–201.
Chapter
Šalamounová, Zuzana.
Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, pp. 171–173.
Chapter
Hlubinková, Zuzana.
Summary. In: Hlubinková, Zuzana. Tvoření slov ve východomoravských nářečích.
2010, pp. 263–264.
Chapter
Křístek, Michal.
Acknowledgements. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses).
2012, pp. 5.
Chapter
Křístek, Michal.
Introduction. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses).
2012, pp. 9–10.
Chapter
Křístek, Michal.
Bibliography. In: Křístek, Michal. A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses).
2012, pp. 104–108.