Displaying 1 - 25 of 487
Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 5–6.
Chapter
Majcík, Martin.
Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 7–10.
Chapter
Majcík, Martin.
Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 11–23.
Chapter
Majcík, Martin.
Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 24–46.
Chapter
Kolmanová, Magdaléna.
"Styď se, že já tebe o životě učím" : gracioso a jeho role rádce v dramatu Lopeho de Vegy : resumé. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega.
2023, pp. 207–208.
Chapter
Pačesová, Jaroslava.
Předmluva. In: Pačesová, Jaroslava. Řeč v raném dětství.
1979, pp. 5–7.
Chapter
Pačesová, Jaroslava.
Jazyková pojmenování. In: Pačesová, Jaroslava. Řeč v raném dětství.
1979, pp. 19–27.
Chapter
Pačesová, Jaroslava.
Obsahová stránka jazykového pojmenování. In: Pačesová, Jaroslava. Řeč v raném dětství.
1979, pp. 29–37.
Chapter
Pačesová, Jaroslava.
Slovní druhy. In: Pačesová, Jaroslava. Řeč v raném dětství.
1979, pp. 51–126.
Chapter
Ducháček, Otto.
Pojmové pole krásy v moderní francouzštině. In: Ducháček, Otto. Le champ conceptuel de la beauté en français moderne.
1960, pp. 195–198.
Chapter
Pačesová, Jaroslava.
Obecné zákonitosti při osvojování jazyka. In: Pačesová, Jaroslava. Řeč v raném dětství.
1979, pp. 127–157.
Chapter
Pačesová, Jaroslava.
Forma jazykových pojmenování. In: Pačesová, Jaroslava. Řeč v raném dětství.
1979, pp. 39–50.
Chapter
Majcík, Martin.
Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 47–63.
Chapter
Majcík, Martin.
Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 64–103.
Chapter
Majcík, Martin.
Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 104–110.
Chapter
Majcík, Martin.
Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 111–117.
Chapter
Majcík, Martin.
Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 121–132.
Chapter
Majcík, Martin.
Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 133.
Chapter
Majcík, Martin.
Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 134–135.
Chapter
Chlup, Otokar.
Nové školy. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 196–199.
Chapter
Chlup, Otokar.
Výchovou k nápravě věcí lidských. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 25–42.
Chapter
Chlup, Otokar.
Návrat k přírodě. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 50–62.
Chapter
Chlup, Otokar.
Od slov k věcem. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, pp. 11–17.