Displaying 1 - 25 of 29
Chapter
Majcík, Martin.
Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 118–120.
Chapter
Majcík, Martin.
Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, pp. 121–132.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Optimism and its role in the context of health : summary. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, pp. 140–146.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems : summary. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 195–197.
Chapter
Juhaňák, Libor.
Bibliografie. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
2023, pp. 198–219.
Chapter
Kuric, Jozef.
The psychology of the perception of paintings in ontogenesis. In: Kuric, Jozef. Psychologie vnímání malířských výtvarných děl v ontogenezi.
1986, pp. 259–260.
Chapter
Pol, Milan.
Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 149–165.
Chapter
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 145–148.
Chapter
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 149–159.
Chapter
Chalupa, Bohumír.
Creativity in science and technology : psychological study. In: Chalupa, Bohumír. Tvořivost ve vědě a technice : psychologická studie.
1973, pp. 256–259.
Chapter
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 132–152.
Chapter
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 130–131.
Chapter
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 153–155.
Chapter
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 165–168.
Chapter
Vašina, Lubomír.
Summary. In: Vašina, Lubomír. Lidská komunikace v normě a patologii.
c1988, pp. 171–173.
Chapter
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 105–108.
Chapter
Míček, Libor, Zeman, Vladimír.
Teacher and stress : summary. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres.
1992, pp. 165–166.
Chapter
Míček, Libor, Zeman, Vladimír.
Literatura. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres.
1992, pp. 167–169.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Health-related behaviour: determinants, models and consequences : summary. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence.
2016, pp. 216–217.
Chapter
Literatura. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence.
2016, pp. 187–215.
Chapter
Sedlák, Jiří.
Resumé : problems of active social programme learning. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení.
1984, pp. 281–284.
Chapter
Sedlák, Jiří.
Determination of sensomotoric coordination. In: Sedlák, Jiří. Determinace senzomotorické koordinace.
1974, pp. 119–123.
Chapter
Šalamounová, Zuzana.
Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, pp. 171–173.
Chapter
Liškař, Čestmír.
Aim, contents and methods of foreign language teaching : summary. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, pp. 95–97.