Advanced search

Help: When entering keywords from the full text of a document, keep in mind that the database contains multilingual documents.
Searching the entire database.
Searching only the record (metadata) of documents.
Author or contributor of the document (editor, translator, etc.).
If you select "Paper", you are searching journal articles, proceedings and chapters of monographs.
Displaying 1 - 25 of 703

Chapter
Front matter. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. .

Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 5–6.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Chapter
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 11–23.

Chapter
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 24–46.

Chapter
Front matter. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 1.

Chapter
Gunišová, Eliška. Obsah. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 5–6.

Chapter
Gunišová, Eliška. Úvod. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 7–12.

Chapter
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v literárnohistorickom kontexte. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 13–28.

Chapter
Gunišová, Eliška. Cestopisná próza Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 29–49.

Chapter
Gunišová, Eliška. Románová tvorba Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 50–77.

Chapter
Gunišová, Eliška. Memoárová próza v diele Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 78–94.

Chapter
Gunišová, Eliška. Reflexia tvorby Terézie Vansovej v slovanskom literárnom kontexte danej doby. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 95–115.

Chapter
Gunišová, Eliška. Záver. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 116–121.

Chapter
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová in the literary context of Slavonic studies : (questions of aesthetics and axiology) : summary. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 122–124.

Chapter
Gunišová, Eliška. Bibliografia. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 125–134.

Chapter
Gunišová, Eliška. Obrazová príloha. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 135–170.

Chapter
Back matter. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 171.

Chapter
Front matter. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, pp. 1.

Chapter
Majcík, Martin. Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 47–63.

Chapter
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 64–103.

Chapter
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 104–110.

Chapter
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 111–117.

Chapter
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 118–120.

Chapter
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 121–132.