Displaying 1 - 25 of 218
Chapter
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 145–148.
Chapter
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 149–159.
Chapter
Mikeš, Marek.
Genji monogatari and popular literature of the Edo period: a case study of Nise Murasaki inaka Genji by Ryūtei Tanehiko : summary. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika.
2020, pp. 188–189.
Chapter
Mikeš, Marek.
Seznam použitých obrazových materiálů. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika.
2020, pp. 197–200.
Chapter
Mikeš, Marek.
Bibliografie. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika.
2020, pp. 190–196.
Chapter
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 132–152.
Chapter
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 130–131.
Chapter
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 153–155.
Chapter
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 165–168.
Chapter
Jurkovič, Tomáš.
The Izanagi motive in Haruki Murakami's novels : summary. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho.
2019, pp. 153–154.
Chapter
Chlup, Otokar.
Literatura. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 104.
Chapter
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 105–108.
Chapter
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, pp. 120–127.
Chapter
Monatová, Lili.
Les problémes de la pédagogie spéciale. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, pp. 199–200.
Chapter
Matela, Jiří.
Subject in modern Japanese : summary. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, pp. 253–254.
Article
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 7–14.
Article
Chalupa, Bohumír.
La recherche psychologique des intoxications par les substances neurotropes industrielles. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 15–20.
Article
Schratz, Michael.
The development of qualitative research in German speaking countries. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1996, vol. 45, iss. U1, pp. 93–102.
Article
Szablicka-Žak, Jolanta, Walasek, Stefania.
The teaching of civics and citizenship in Poland from historical perspective (16th - 20th cent.). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1997, vol. 46, iss. U2, pp. 129–138.
Serial
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995