Displaying 1 - 25 of 54
Article
Šeďová, Klára.
Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 5–8.
Article
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona.
Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 131–151.
Article
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka.
Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 69–101.
Chapter
Konývková, Tereza.
Obsah. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 5–6.
Chapter
Konývková, Tereza.
Geneze sokolského těla. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 25–70.
Chapter
Konývková, Tereza.
Soupis vyobrazení. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 125–126.
Chapter
Konývková, Tereza.
Bibliografie. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 117–124.
Chapter
Konývková, Tereza.
Sokolské tělo v pohybu. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 71–102.
Chapter
Konývková, Tereza.
Epilog. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 113–114.
Chapter
Konývková, Tereza.
Prolog. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 9–24.
Chapter
Konývková, Tereza.
Sokolské tělo v umění: dodatek k emerzi národa. In: Konývková, Tereza. Tělo v pohybu : performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa.
2020, pp. 103–112.
Chapter
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 153–155.
Chapter
Záleská, Klára.
Rejstřík. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 162–163.
Chapter
Záleská, Klára.
Závěr. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 127–129.
Chapter
Záleská, Klára.
Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 60–120.
Chapter
Záleská, Klára.
Obsah. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 5–7.
Chapter
Záleská, Klára.
Teoretická východiska. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 14–42.
Chapter
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 132–152.
Chapter
Záleská, Klára.
Přílohy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 156–161.
Chapter
Záleská, Klára.
Metodologie provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 43–59.
Chapter
Záleská, Klára.
Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 121–126.
Chapter
Záleská, Klára.
Úvod. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 9–13.
Article
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika.
Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 9–32.
Article
Obrovská, Jana, Tůma, František.
Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 155–177.