Displaying 1 - 25 of 113
Chapter
Šeďová, Klára.
Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 135–152.
Chapter
Šeďová, Klára.
Jmenný a věcný rejstřík. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 187–189.
Chapter
Šeďová, Klára.
Humor jako sociální fenomén. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 25–35.
Chapter
Šeďová, Klára.
Narativní analýza jako metoda zkoumání školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 55–72.
Chapter
Šeďová, Klára.
Namísto diskuse: Humor v sociálním prostoru školy. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 153–172.
Chapter
Šeďová, Klára.
Humor ve školním prostředí. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole.
2013, pp. 37–53.
Article
Stodola, Jiří.
Pojem informace jako anomálie v informační vědě. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 4–21.
Article
Němečková, Lenka, Vavříková, Lucie.
Bibliometrické mapování oboru knihovnictví a informační vědy v ČR. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 43–54.
Article
Černý, Michal.
Erwin Schrödinger: Co je život?. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 116–118.
Article
Stodola, Jiří.
Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace?. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 125–132.
Article
Novotný, Daniel D..
SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 55–65.
Article
Černý, Michal.
Několik poznámek k technické a didaktické realizaci webinářů (nejen) v akademickém prostředí. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 75–84.
Article
Děchtěrenková, Ilona, Dvořáková, Lucie, Kulíková, Markéta, Štruncová, Kateřina, Ťažká, Adéla, Zadražilová, Iva.
Dotazníkové šetření zájmu studentů FF MU o e-learningový kurz Metody kritického myšlení. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 22–42.
Article
Černý, Michal.
Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace? : vztah univerzálních a speciálních věd v kontextu P. T. de Chardina. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 119–124.
Article
Lukšů, Alžběta, Kereková, Adéla, Antlová, Martina, Budín, Emil.
Návrh standardu minimální úrovně počítačové gramotnosti studenta MU. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 85–101.
Article
Špačková, Júlia.
Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, vol. 5, iss. 1, pp. 66–74.