Advanced search

Help: When entering keywords from the full text of a document, keep in mind that the database contains multilingual documents.
Searching the entire database.
Searching only the record (metadata) of documents.
Author or contributor of the document (editor, translator, etc.).
If you select "Paper", you are searching journal articles, proceedings and chapters of monographs.
Displaying 1 - 25 of 38

Chapter
Obsah. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 7–10.

Chapter
Sedlák, Jiří. Aktivní sociální učení. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 15–21.

Chapter
Sedlák, Jiří. Rejstřík věcný. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 349–357.

Chapter
Sedlák, Jiří. Резюме : проблемы социального учения. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 277–280.

Chapter
Sedlák, Jiří. Závěry : problémy aktivního sociálního učení programového. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 273–275.

Chapter
Sedlák, Jiří. Zusammenfassung : Probleme des aktiven sozialen Programmlernens. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 285–288.

Chapter
Back matter. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. .

Chapter
Sedlák, Jiří. Teorie a modely sociálního učení. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 23–48.

Chapter
Sedlák, Jiří. Změny dynamiky řešitelských skupin. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 53–262.

Chapter
Sedlák, Jiří. Úvod. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 11–14.

Chapter
Front matter. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. .

Chapter
Sedlák, Jiří. Resumé : problems of active social programme learning. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 281–284.

Chapter
Sedlák, Jiří. Rejstřík jmenný. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 341–347.

Chapter
Sedlák, Jiří. Résumé : problémes de l'apprentissage social actif programmé. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 289–292.

Chapter
Sedlák, Jiří. Osobnostní hypotetické determinanty aktivního sociálního učení programového. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 263–272.

Chapter
Sedlák, Jiří. Literatura. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 293–339.

Chapter
Sedlák, Jiří. Metodologie a metoda aktivního sociálního učení programového. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, pp. 49–52.

Article
Gardlíková, Beata. Vplyv predstavivosti na verbálnu produkciu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 97–102.

Article
Kulka, Jiří. Adolescentní osobnost a estetické preference v oblasti pop music. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 87–96.

Article
Svoboda, Mojmír, Jašková, Iva. Některé osobnostní koreláty empatické schopnosti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 109–112.

Article
Švancara, Josef. [Kovář, Rudolf. Human variation in motor abilities and its genetic analysis]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 120–121.

Article
Švancara, Josef. Mutual influences of genetic and environmental factors in life span-developmental research. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 43–51.

Article
Vašina, Lubomír. Biopsychická regulace a estetické zaměření činnosti v kontextu ontogeneze. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 65–76.

Article
Chalupa, Bohumír. K teoreticko-metodologickým otázkám experimentu v psychologii. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 15–27.

Article
Gardlíková, Beata. [Lukin, Jurij Andrejevič et al. Chudožestvennaja kultura i razvitije ličnosti]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, vol. 33, iss. I19, pp. 121–122.