Displaying 1 - 25 of 32
Article
Moskvina, Anastasia.
Liturgy and Movement : the complex associated with St Stephen's church at Umm er-Rasas, Jordan. Convivium. 2016, vol. 3, iss. 2, pp. 68–83.
Article
Deutsch, Martin.
Johann Christoph Laidig a jeho ilustrace Zlatého Nebe Klíče od Martina von Cochema. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 2, pp. 76–89.
Article
Říhová, Vladislava, Křenková, Zuzana.
Archivní fondy podniku Českého fondu výtvarných umění Dílo : písemné prameny pro výzkum umění ve veřejném prostoru socialistického Československa. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 2, pp. 104–119.
Article
Zapletalová, Jana.
Obrazová sbírka olomouckého kanovníka Georga Friedricha ze Salburgu († 1692). Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 2, pp. 120–131.
Article
Kazlepka, Zdeněk.
"Nejkrásnější toho druhu na Moravě" : obrazová sbírka hraběte Huberta Ludwiga d'Harnoncourt jako základ obrazárny Dreherů na zámcích Hrotovice a Myslibořice. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 2, pp. 156–179.
Article
Kolich, Tomáš.
"Až sem to je pozorování. To ostatní je dedukce." : podoby Sherlocka Holmese v české ilustraci, dramatu a filmu. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 2, pp. 90–103.
Article
Konečný, Lubomír.
Šedesát let českého bádání o emblematice (1956–2016) : anotovaná bibliografie. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 2, pp. 180–194.
Article
Rendlová, Kristýna.
"My" očima Turků: Evropa a Evropané v osmanských ilustrovaných rukopisech 16. století. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 1, pp. 2–17.
Article
Dolejší, Kateřina.
Dvojí Triumf : slavobrána olomouckých jezuitů z roku 1699. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 1, pp. 34–55.
Article
Zapletalová, Jana.
Obraz římského malíře Luigiho Garziho pro kostel ve Staré Vodě. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 1, pp. 56–63.
Article
Kalábová, Lenka.
"Umění zde svádí těžký boj s přírodou" : příspěvek k historii pernštejnského parku. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 1, pp. 18–33.
Article
Arijčuk, Petr.
Malířské výzdoby bočních oltářů františkánského kostela v Moravské Třebové : příspěvek k tvorbě Františka Vavřince Korompaye. Opuscula historiae artium. 2016, vol. 65, iss. 1, pp. 64–73.
Article
Dvořák, Dominik, Vyhnálek, Jan, Starý, Karel.
Tranzice a transfer ve vzdělávací dráze: longitudinální studie rizikového žáka. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 9–39.
Article
Lefstein, Adam, Šeďová, Klára, Švaříček, Roman.
Být etnografem znamená snažit se porozumět tomu, co se děje: rozhovor s Adamem Lefsteinem. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 159–165.
Article
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal, Knotová, Dana.
Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 131–159.
Article
Sucháček, Petr.
Moc a studenti učitelství – jak funguje toto spojení?. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 183–189.
Article
Kašparová, Irena, Láníková, Marie.
Centralizovat, nebo rozvolnit? : analýza diskuse o individuálním vzdělávání na půdě Poslanecké sněmovny ČR optikou teorie modernity Petera Wagnera. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 41–61.
Article
Sucháček, Petr.
Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 81–106.
Article
Pulišová, Krystýna.
Neklape nám to: učitelé a rodiče žáků prvního stupně základních škol a jejich problémové vztahy. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 167–182.
Article
Římánková, Anna, Sedláček, Martin.
Vybrané strategie podvádění žáků a autoregulace učení. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 107–129.
Article
Preissová Krejčí, Andrea, Cichá, Martina, Maláčová, Jana.
Redukcionistické chápání multikulturní výchovy na českých školách. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 3, pp. 63–79.
Article
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláčková, Jana, Čejková, Ingrid, Šmardová, Anna, Novotný, Petr, Zounek, Jiří.
Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2016, vol. 21, iss. 1, pp. 9–34.