Displaying 1 - 25 of 212
Chapter
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 145–148.
Chapter
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 149–159.
Chapter
Osolsobě, Klára.
Bibliografie. In: Osolsobě, Klára. Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny.
2011, pp. 195–200.
Chapter
Osolsobě, Klára.
The morphology of the Czech verb and verb derived nouns and adjectives as a problem of the formal description and automatic analysis of the Czech language. In: Osolsobě, Klára. Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny.
2011, pp. 193–194.
Chapter
Lamprecht, Arnošt.
The common slavonic : summary. In: Lamprecht, Arnošt. Praslovanština.
1987, pp. 191–193.
Chapter
Rusínová, Zdenka.
Summary. In: Rusínová, Zdenka. Tvoření staročeských adverbií.
1984, pp. 126–127.
Chapter
Vykypěl, Bohumil.
Tituli Slavici. In: Vykypěl, Bohumil. Studie k šlechtickým titulům v germánských, slovanských a baltských jazycích : etymologie jako pomocná věda historická.
2004, pp. 88–180.
Chapter
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 132–152.
Chapter
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 130–131.
Chapter
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 153–155.
Chapter
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 165–168.
Chapter
Chloupek, Jan.
The changing dichotomy between informal and formal utterance : summary. In: Chloupek, Jan. Dichotomie spisovnosti a nespisovnosti.
1986, pp. 117–121.
Chapter
Chloupek, Jan.
Aspects of the dialect. In: Chloupek, Jan. Aspekty dialektu.
1971, pp. 125–130.
Chapter
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 105–108.
Chapter
Dufková, Kristýna.
Olší, Nusperg, Růžodol : names of some woody plants in the chosen Czech place names : summary. In: Dufková, Kristýna. Olší, Nusperg, Růžodol : názvy dřevin v sídelních jménech českých zemí.
2021, pp. 267–269.
Chapter
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, pp. 120–127.
Article
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 7–14.
Article
Schratz, Michael.
The development of qualitative research in German speaking countries. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1996, vol. 45, iss. U1, pp. 93–102.
Article
Szablicka-Žak, Jolanta, Walasek, Stefania.
The teaching of civics and citizenship in Poland from historical perspective (16th - 20th cent.). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1997, vol. 46, iss. U2, pp. 129–138.
Book
Křístek, Michal.
A comparison of 20th century theories of style (in the context of Czech and British scholarly discourses). 2012
Serial
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995
Book
Osolsobě, Klára.
Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny. 2011
Chapter
Ziková, Markéta.
Literatura. In: Ziková, Markéta. Úvod do slabičné typologie.
2014, pp. 88–91.