Displaying 1 - 20 of 20
Book
Pol, Milan.
Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995
Chapter
Pol, Milan.
Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 3–5.
Chapter
Pol, Milan.
Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 11–21.
Chapter
Pol, Milan.
K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 77–95.
Chapter
Pol, Milan.
K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 47–76.
Chapter
Pol, Milan.
Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 119–125.
Chapter
Pol, Milan.
Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 22–28.
Chapter
Pol, Milan.
Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 38–45.
Chapter
Pol, Milan.
Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 6–10.
Chapter
Pol, Milan.
K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 96–118.
Chapter
Pol, Milan.
Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 149–165.
Chapter
Pol, Milan.
K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 126–141.
Chapter
Pol, Milan.
Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 46.
Chapter
Pol, Milan.
Závěr. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 142–148.
Chapter
Pol, Milan.
Obecné požadavky na učitele waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, pp. 29–37.
Article
Kurfürst, Pavel.
Křídlo - ala. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, vol. 44, iss. H30, pp. 5–20.
Article
Dvořáková, Jana.
Jan Nepomuk August Vitásek (1770-1839) - významný český hudebník první poloviny 19. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, vol. 44, iss. H30, pp. 41–49.
Article
Štědroň, Miloš.
Janáčkova melodika - některé specifické rysy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, vol. 44, iss. H30, pp. 93–108.
Article
Sehnal, Jiří.
K dějinám varhan a hudby v Mikulově. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, vol. 44, iss. H30, pp. 21–33.
Article
Srba, Bořivoj.
Jevištní výpravy na scénách Královského zemského českého divadla v období jeho "prozatímnosti" 1862-1883. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, vol. 44, iss. H30, pp. 51–91.