Displaying 1 - 25 of 33
Chapter
Kovář, Michal.
Dějiny české recepce estonské literatury. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách.
2017, pp. 11–51.
Chapter
Kovář, Michal.
Bibliografie. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách.
2017, pp. 57–88.
Article
Boček, Vít.
[Adamou, Evangelia. A Corpus-Driven Approach to Language Contact: Endangered Languages in a Comparative Perspective]. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 2, pp. 119–122.
Article
Vykypěl, Bohumil.
[Rubio, Enrique Gutiérrezo. Estudio de la semántica del dativo checo en diacronía]. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 2, pp. 126.
Article
Vykypěl, Bohumil.
[Kappenberg, Bernd. Setting Signs for Europe: Why Diacritics Matter for European Integration]. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 2, pp. 132.
Article
Vykypěl, Bohumil.
[Nesset, Tore. How Russian Came to Be the Way It Is: A Student's Guide to the History of the Russian Language]. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 2, pp. 127–128.
Article
Schwarz, Michal.
[Thiện Giáp, Nguyễn (ed.); Minh Hà, Võ Thị. Từ vựng học tiếng Việt]. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 2, pp. 129–131.
Article
Schwarz, Michal, Blažek, Václav.
Jaroslav Vacek (*26. 1. 1943 – †23. 1. 2017). Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 1, pp. 115–126.
Article
Schwarz, Michal.
Nguyễn Đức Tồn (ed.). Cảnh huống và chính sách ngôn ngữ ở Việt Nam trong thời kì công nghiệp hoá, hiện đại hoá đất nước và hội nhập quốc tế. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 1, pp. 131–133.
Article
Boček, Vít.
[Pereltsvaig, Asya; Lewis, Martin W. The Indo-European controversy: facts and fallacies in historical linguistics]. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 1, pp. 127–130.
Article
Vykypěl, Bohumil.
Návrat Leopolda Silbersteina. Linguistica Brunensia. 2017, vol. 65, iss. 1, pp. 134–141.
Article
Paulík, Karel.
Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 9–24.
Article
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman.
O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 149–157.
Article
Sedláčková, Jana.
Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 121–148.
Article
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr.
Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 25–40.
Article
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona.
Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 69–89.
Article
Majcík, Martin.
Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 159–176.
Article
Harvánková, Klára.
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 91–119.
Article
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina.
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 41–68.
Article
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 1, pp. 9–36.
Article
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 1, pp. 121–133.