Advanced search

Help: When entering keywords from the full text of a document, keep in mind that the database contains multilingual documents.
Searching the entire database.
Searching only the record (metadata) of documents.
Author or contributor of the document (editor, translator, etc.).
If you select "Paper", you are searching journal articles, proceedings and chapters of monographs.
Displaying 1 - 25 of 29

Article
Šeďová, Klára. Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 5–8.

Article
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona. Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 131–151.

Article
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka. Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 69–101.

Chapter
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 153–155.

Chapter
Záleská, Klára. Rejstřík. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 162–163.

Chapter
Záleská, Klára. Závěr. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 127–129.

Chapter
Záleská, Klára. Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 60–120.

Chapter
Záleská, Klára. Obsah. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 5–7.

Chapter
Záleská, Klára. Teoretická východiska. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 14–42.

Chapter
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 132–152.

Chapter
Záleská, Klára. Přílohy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 156–161.

Chapter
Záleská, Klára. Metodologie provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 43–59.

Chapter
Záleská, Klára. Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 121–126.

Chapter
Záleská, Klára. Úvod. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, pp. 9–13.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 3–4.

Article
Smetáčková, Irena, Francová, Veronika. Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 9–32.

Article
Obrovská, Jana, Tůma, František. Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 155–177.

Article
Šmejkalová, Martina, Chvál, Martin. Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 127–154.

Article
Machovcová, Kateřina, Beláňová, Andrea, Kostelecká, Yvona, McCabe, Marta. Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 33–50.

Article
Lorenzová, Jitka. Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 79–105.

Article
Sedláček, Martin. Editorial. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 5–8.

Article
Khuri, Ziyad. Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 1, pp. 179–200.

Article
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 3–4.

Article
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří. Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 9–41.

Article
Knecht, Petr, Tůma, František. Citační etika v pedagogickém výzkumu : k vynucování citací a zakládání citačních kartelů. Studia paedagogica. 2020, vol. 25, iss. 3, pp. 187–212.