Displaying 1 - 25 of 256
Chapter
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 145–148.
Chapter
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, pp. 149–159.
Chapter
Chalupa, Bohumír.
Creativity in science and technology : psychological study. In: Chalupa, Bohumír. Tvořivost ve vědě a technice : psychologická studie.
1973, pp. 256–259.
Chapter
Mikeš, Marek.
Genji monogatari and popular literature of the Edo period: a case study of Nise Murasaki inaka Genji by Ryūtei Tanehiko : summary. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika.
2020, pp. 188–189.
Chapter
Mikeš, Marek.
Seznam použitých obrazových materiálů. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika.
2020, pp. 197–200.
Chapter
Mikeš, Marek.
Bibliografie. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika.
2020, pp. 190–196.
Chapter
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 132–152.
Chapter
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 130–131.
Chapter
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, pp. 153–155.
Chapter
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, pp. 165–168.
Chapter
Jurkovič, Tomáš.
The Izanagi motive in Haruki Murakami's novels : summary. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho.
2019, pp. 153–154.
Chapter
Vašina, Lubomír.
Summary. In: Vašina, Lubomír. Lidská komunikace v normě a patologii.
c1988, pp. 171–173.
Chapter
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, pp. 105–108.
Chapter
Míček, Libor, Zeman, Vladimír.
Teacher and stress : summary. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres.
1992, pp. 165–166.
Chapter
Míček, Libor, Zeman, Vladimír.
Literatura. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres.
1992, pp. 167–169.
Chapter
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, pp. 120–127.
Chapter
Dosedlová, Jaroslava.
Health-related behaviour: determinants, models and consequences : summary. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence.
2016, pp. 216–217.
Chapter
Literatura. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence.
2016, pp. 187–215.
Chapter
Matela, Jiří.
Subject in modern Japanese : summary. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, pp. 253–254.
Article
Kostroň, Lubomír.
Psychology : a new view on holistic approach. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, vol. 42, iss. I27, pp. 133–137.
Article
Macek, Petr, Osecká, Liduška, Blatný, Marek.
Semantic structure of adolescent's actual, ideal and unwanted self. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, vol. 42, iss. I27, pp. 111–121.
Article
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, vol. 16, iss. I2, pp. 7–14.