Advanced search

Help: When entering keywords from the full text of a document, keep in mind that the database contains multilingual documents.
Searching the entire database.
Searching only the record (metadata) of documents.
Author or contributor of the document (editor, translator, etc.).
If you select "Paper", you are searching journal articles, proceedings and chapters of monographs.
Displaying 1 - 25 of 13685

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1992, vol. 41, issue E37.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1980, vol. 29, issue E25.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1961, vol. 10, issue E6.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1964, vol. 13, issue E9.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1965, vol. 14, issue E10.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1958, vol. 7, issue E3.

Article
Ondráček, Jaroslav. K otázce předminulosti a minulosti v italštině a v angličtině. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1973, vol. 22, iss. A21, pp. 57–68.

Article
Jiráček, Jiří. K interferenci v ruské sufixální derivaci. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1973, vol. 22, iss. A21, pp. 35–40.

Article
Back matter. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1986, vol. 35, iss. A34, pp. .

Article
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 77–96.

Article
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. .

Chapter
Front matter. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. .

Chapter
Odehnalová, Lenka. Obsah. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 4–7.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Úvod. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 9–11.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Metodologie. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 12–16.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Stav poznání. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 17–19.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Poetika Dostojevského Deníku spisovatele. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 20–47.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Dostojevského deník spisovatele jako mozaika literárních žánrů. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 58–96.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Reflexe společensko-politických a osobních témat na stránkách deníku spisovatele. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 97–123.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Deník spisovatele jako mozaika motivů. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 124–144.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Recepce deníku spisovatele v českém a slovenském prostředí. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 145–171.

Chapter
Odehnalová, Lenka. Závěr. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, pp. 172–175.