Humpolíček, Pavel

Name variants:

Humpolíček, Pavel (preferred)
Content type
Displaying 1 - 9 of 9.

Article
Humpolíček, Pavel; Uhrová, Alena; Bendová, Renáta. Akademické centrum poradenství a supervize: průběžné sdělení. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2007, vol. 55, iss. P11, pp. 123–130.

Article
Humpolíček, Pavel; Uhrová, Alena; Bendová, Renáta. Akademické centrum poradenství a supervize: sdělení shrnující dva roky činnosti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2008, vol. 56, iss. P12, pp. 107–112.

Article
Humpolíček, Pavel. Annales psychologici - editorial. Annales psychologici. 2014, vol. 1 (15), iss. 1, pp. 5.

Article
Humpolíček, Pavel; Uhrová, Alena; Musilová, Renáta. Enhancement of education and professional training of students of psychology and social pedagogy - academic centre of counseling and supervision. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2006, vol. 54, iss. P10, pp. 99–104.

Article
Drhlíková, Lenka; Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop 2 : normativní studie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, vol. 57, iss. P13, pp. 133–147.

Article
Drhlíková, Lenka; Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, vol. 1, iss. 1, pp. 17–30.

Article
Humpolíček, Pavel; Kozlíková, Barbora; Chmelík, Jiří. NEWRON – therapeutic software for free usage. Annales psychologici. 2015, vol. 2 (16), iss. 1, pp. 20–27.

Article
Göbelová, Irena; Humpolíček, Pavel; Kuběna, Aleš. Ovlivnění pozornosti a exekutivních funkcí specifickou pohybovou aktivitou (DDR) u dětí středního školního věku s diagnostikovanou hyperkinetickou poruchou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, vol. 58, iss. P14, pp. 19–35.

Article
Liu, Ling; Humpolíček, Pavel. The comparative study of facial emotion recognition ability in ADHD individuals and individuals with high functioning autism/Asperger syndrome. Klinická psychologie a osobnost. 2013, vol. 2, iss. 1, pp. 15–25.