Search

Displaying 1 - 30 of 311

Article
Prázová, Irena, Turková, Kateřina, Drobíková, Barbora. Blended learning v českém vysokoškolském prostředí po pandemii Covid-19. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 2, pp. 3–34.

Article
Lorenz, Michal. Slovo úvodem. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 2, pp. 1–2.

Article
Kolínová, Pavlína. Oblasti kvality knihovních služeb a nástroje pro jejich hodnocení : přehled literatury. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 2, pp. 68–107.

Article
Zadražilová, Iva, Krčál, Martin, Juránková, Kristýna, Kašpárková, Veronika, Komůrková, Zuzana, Matušková, Jitka, Škop, Michal. Výzkum uživatelských potřeb v Moravské zemské knihovně. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 2, pp. 108–128.

Article

Chapter
Kovářová, Pavla. Úvod. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 11–12.

Chapter
Kovářová, Pavla. Ukázky materiálů v navržené koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 240–255.

Chapter
Kovářová, Pavla. Seznam použité literatury. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 200–218.

Chapter
Kovářová, Pavla. Seznam obrázků. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 221.

Chapter
Kovářová, Pavla. Obsahové vazby témat v koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 256–261.

Chapter
Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 13–50.

Chapter
Kovářová, Pavla. Koncepce vzdělávání v informační bezpečnosti pro žáky základních škol. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 93–193.

Chapter
Kovářová, Pavla. Předmluva. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 9–10.

Chapter
Kovářová, Pavla. Seznam zkratek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 219–220.

Chapter
Kovářová, Pavla. Použité výzkumné nástroje. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 224–239.

Chapter
Kovářová, Pavla. Seznam tabulek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 222.

Chapter
Kovářová, Pavla. Závěr. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 194–197.

Chapter
Kovářová, Pavla. Seznam grafů. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 223.

Chapter
Kovářová, Pavla. Knihovny jako součást vzdělávacího systému ČR. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, pp. 51–92.

Serial
ProInflow. 2009–

Serial
TIM ezin. 2011–2014

Article
Redakce ProInflow. Slovo úvodem. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 1, pp. 1.

Article
Lorenz, Michal, Hruška, Zdeněk, Novotná, Helena. Paměťové praktiky : metadatový popis digitalizovaného zvukového kulturního dědictví. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 1, pp. 2–47.

Article
Získal, Bohuš, Cubr, Ladislav. Využití analýzy procesů v NFA pro aktualizaci datového modelu a požadavků na správu metadat. ProInflow. 2023, vol. 15, iss. 1, pp. 48–65.

Chapter
Šmajs, Josef. Úvod. In: Šmajs, Josef. Konflikt přirozené a kulturní evoluce. 1997, pp. 3–4.

Chapter
Šmajs, Josef. Evoluce přirozená. In: Šmajs, Josef. Konflikt přirozené a kulturní evoluce. 1997, pp. 6–10.