Titles

Displaying 151 - 160 of 970

Chapter
Konečný, Zdeněk. Úloha dělnické třídy na Moravě a ve Slezsku v česko-ruských a československo-sovětských vztazích od vzniku organisovaného dělnického hnutí do druhé světové války. In: Konečný, Zdeněk. Revoluční hnutí v Československu a jeho vztahy k SSSR : Morava a Slezsko : dokumenty, 1879-1938. , pp. 11–54.

Article
Bóna, Martin, Lukačka, Ján. Úloha hradov horného Ponitria a Požitavia pri obrane a osídlení územia do konca 14. storočia. Archaeologia historica. 2002, vol. 27, iss. [1], pp. 239–268.

Article
Bolina, Pavel, Cendelín, Dušan. Úloha hradů Lukov a Brumov v systému komunikací východní Moravy. Archaeologia historica. 2011, vol. 36, iss. 1, pp. 87–108.

Article
Cvetkova, Zornica. Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince. Opera Slavica. 2013, vol. 23, iss. 4, pp. 105–116.

Article
Maliniak, Pavol. Úloha kláštorných majetkov pri lokalizovaní hraníc Zvolenského komitátu. Archaeologia historica. 2004, vol. 29, iss. [1], pp. 453–467.

Article
Beneš, Bohuslav. Úloha lidové slovesnosti v kultuře socialistického Československa. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 1975-1976, vol. 24-25, iss. F19-20, pp. 91–114.

Chapter
Beneš, Bohuslav. Úloha literatury a folklóru v současnosti u balkánských a západních Slovanů. In: Studia Balkanica Bohemoslovaca. II, (Příspěvky přednesené na II. celostátním balkanistickém symposiu v Brně 28.-29. května 1974). , pp. 293–302.

Article
Hlavoň, Karel. Úloha marxisticko-leninské etiky ve výchově k vědeckému světovému názoru. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 1981, vol. 30, iss. B28, pp. 37–44.

Article
Tauš, Miloš. Úloha marxisticko-leninské strany při vytváření revolučního svazku dělníků a rolníků. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. G, Řada sociálněvědná. 1983, vol. 32, iss. G27, pp. 109–120.

Article
Hřebíček, Libor. Úloha motivů v profesionální orientaci mládeže. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1989, vol. 38, iss. I24, pp. 81–94.