Titles

Displaying 61 - 70 of 965

Article
Ohnesorg, Karel. [Ученые записки. Том 60, Исследования языка и речи]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1971, vol. 20, iss. A19, pp. 274–275.

Article
Pospíšil, Ivo. Uchopení problému: současná polská literatura českého Těšínska. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. X, Řada literárněvědné slavistiky. 2005, vol. 54, iss. X8, pp. 219–220.

Article
Zlatuška, Zdeněk. [Ulf, Christoph. Das römische Lupercalienfest: ein Modellfall für Methodenprobleme in der Altertumswissenschaft]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická. 1986, vol. 35, iss. E31, pp. 204–205.

Book
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Učitel a stres. 1992

Article
Mareš, Jiří. Učitel jako zdroj sociální opory pro žáky a studenty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, vol. 51, iss. U8, pp. 41–54.

Article
Kasíková, Hana. Učitel na cestě inovací. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, vol. 51, iss. U8, pp. 55–71.

Article
Tinková, Daniela. Učinit neviditelné viditelným : od anatomické Venuše k tajemství počátku. Opuscula historiae artium. 2019, vol. 68, iss. 2, pp. 256–267.

Article
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách. Studia paedagogica. 2015, vol. 20, iss. 1, pp. 85–108.

Chapter
Pol, Milan. Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. , pp. 46.