Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 292

Článek
Contents - Obsah. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 5.

Článek
Bernátek, Martin, Pavlišová, Jitka. Bodies in archival situations : editorial. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 7–13.

Článek
Kubart, Tomáš. Günter Brus: a walk through totality. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 15–40.

Článek
Sosnowska, Dorota. Blasted 1999 : Sarah Kane's body against the archive. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 41–61.

Článek
Hanáčková, Andrea. Tendons, meat, fat : the invisible body in the liminal space of podcasting. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 62–80.

Článek
Foellmer, Susanne, Pavlišová, Jitka. Tracing dance: expanding archives, contemporary witnesses, and other modes of re-producing embodied knowledge : interview with Susanne Foellmer. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 115–128.

Článek
Foellmer, Susanne. The archival turn in dance/studies : reflections on (corporeal) archives and documents : (reprint). Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 129–147.

Článek
Bernátek, Martin. Building reenactment studies. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 149–154.

Článek
Čiripová, Dáša. Political body in relation to memory and history. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 155–157.

Článek
Kubina, Lukáš. Performance constellations: to show the invisible. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 158–161.

Článek
Kolařík, Aleš. Poetics and contexts of unofficial drama in a totalitarianism. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 167–171.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. Hamlet jako člověk rozumu i emoce. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 172–174.

Článek
Turzíková, Tereza. Theatrical mind: from tradition to new frontiers. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 183–185.

Článek
Woollard, Jane. My mother's voice : 'a view from ground level, in the thick of things'. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 187–202.

Článek
Veselovska, Hanna, Ruban, Viktor. Reconstructing the glorious past : Bronislava Nijinska's School of Movement. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 203–222.

Článek
Autoři. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 157–160.

Článek
Rostinsky, Joseph N.. Conceptual models and symbolic perception in Japanese gay text. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 143–149.

Článek
Plassard, Didier. Western European avant-garde theatre and puppetry : a reappraisal. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 13–26.

Článek
Raiterová, Eliška. To provide, not to direct : perceiving from the position of fragility. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 185–187.

Článek
Orawczak Kunešová, Mariana, Béhar, Henri. Historiography of the avant-gardes, fifty-year witnessing of research dedicated to the avant-gardes in France : interview with Henri Béhar. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 137–148.

Článek
Šlaisová, Eva. Between Brueghel, Surrealism, and New Realism : Wachsman's stage design for Heavy Barbara. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 109–136.

Článek
Slavkova, Iveta. A different causality and a different reality : analysis of the absurd in French Dada and pre-surrealist theatre. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 163–165.

Článek
Veselovska, Hanna. Technicism in the Ukrainian avant-garde theatre : a clash of meanings and forms. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 27–43.

Článek
Toporišič, Tomaž. The Slovene historical avant-garde and Europe in crisis. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 65–86.

Článek
Jochmanová, Andrea, Orawczak Kunešová, Mariana. The historical avant-garde in the European context : editorial. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 7–12.