Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 52
Článek
Steinerová, Jela.
Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.
Článek
Pokorný, Lukáš.
Jak čeští samovydavatelé publikují a šíří své elektronické knihy : výsledky kvalitativního šetření. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 52–69.
Článek
Cubr, Ladislav.
Konceptuální rámec pro otázky autenticity digitalizátů knih. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 70–107.
Článek
Kurfürstová, Jana, Paulusová, Alena, Zadražilová, Iva.
Heuristická analýza portálu Knihovny.cz. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 130–146.
Článek
Ulrich, Petr.
Informační strategie boje proti dezinformaci: přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 23–51.
Článek
Černý, Michal.
Vybrané přístupy k učení se od druhých v online prostředí. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 147–166.
Článek
Plch, Lukáš, Kratochvíl, Jiří.
Analýza predátorských znaků publikací jako služba Knihovny univerzitního kampusu. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 70–107.
Článek
Černý, Michal.
Využití nástrojů webové analytiky pro pochopení učení v online prostředí. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 49–67.
Článek
Kovářová, Pavla, Hálová, Nikola, Pojezná, Tereza.
Informační gramotnost studentů Masarykovy univerzity a změny vlivem online kurzu práce s informacemi. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 68–99.
Článek
Lorenz, Michal, Kubalíková, Elena, Wölfelová, Veronika, Vozárová, Viera, Habartová, Nikoleta.
Konference jako informační zázemí pro setkání s informací. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 24–48.
Článek
Černý, Michal, Kudrnáč, Jiří.
Knihovny v době komunistické totality: na příkladu knihoven ve Znojmě a Břeclavi, s přihlédnutím k tvorbě a recepci Vaška Káni a Jaroslava Freye. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 1, s. 100–112.
Článek
Zounek, Jiří, Záleská, Klára, Juhaňák, Libor, Bárta, Ondřej, Vlčková, Kristýna.
Czech Republic and Norway on their path to digital education. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 11–48.
Článek
Bugno, Lisa.
Clues to the wind's direction: sailing on teachers' beliefs about cultural diversity : results from a semi-structured interview in the Italian context. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 129–144.
Článek
Kajamaa, Anu, Kumpulainen, Kristiina, Rajala, Antti.
A digital learning environment mediating students' funds of knowledge and knowledge creation. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 49–66.
Článek
Vaculíková, Jitka.
Measuring self-regulated learning and online learning events to predict student academic performance. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 91–118.
Článek
Erstad, Ola, Zounek, Jiří.
Editorial : Digital youth and their ways of learning. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 5–10.
Článek
Call for papers : Studia paedagogica 4/2019 : Issue topic: Better learning through argumentation. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 147–149.
Článek
Daneback, Kristian, Bjereld, Ylva, Macháčková, Hana, Ševčíková, Anna, Dědková, Lenka.
Bullied online but not telling anyone : what are the reasons for not disclosing cybervictimization?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 119–128.
Článek
Jarvoll, Agnieszka B..
"I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 67–89.
Článek
Dellen, Theo van.
Learning for work from the past, in the present, and into the future?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 2, s. 9–24.
Článek
Gregorzewski, Malte.
Where teachers learn through work and students work to learn: an empirically informed report on two examples of educational innovations from a German school. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 2, s. 137–157.
Článek
Hlaďo, Petr, Ježek, Stanislav.
Measurement of career-specific parental behaviors perceived by Czech adolescents. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 2, s. 101–135.