Zobrazují se záznamy 1 - 20 z celkového počtu 20
Článek
Deák, Krisztina.
Report of my study at the Masaryk University. Sacra. 2013, roč. 11, č. 2, s. 58–59.
Článek
Grimes, Ronald L., Dynda, Jiří, Sojková, Barbora.
Rozhovor s Ronaldem L. Grimesem. Sacra. 2013, roč. 11, č. 2, s. 43–52.
Článek
Rodriguez, Luis Carlos.
Bender, Courtney (2010). New Metaphysicals: Spirituality and the American Religious Imagination. Sacra. 2013, roč. 11, č. 1, s. 53–55.
Článek
Karasaridis, Anestis.
Workshop perspectives on the scientific study of religion : the search for evidence. Sacra. 2013, roč. 11, č. 2, s. 53–54.
Článek
Mac Gillavry, David.
Aleister Crowley, the Guardian Angel and Aiwass : the nature of spiritual beings in the philosophies of the great Beast 666. Sacra. 2013, roč. 11, č. 2, s. 33–42.
Článek
Liu, Ling, Humpolíček, Pavel.
The comparative study of facial emotion recognition ability in ADHD individuals and individuals with high functioning autism/Asperger syndrome. Klinická psychologie a osobnost. 2013, roč. 2, č. 1, s. 15–25.
Článek
Rodriguez, Luis Carlos.
[Bender, Courtney. The new metaphysicals: spirituality and the American religious imagination]. Religio. 2013, roč. 21, č. 2, s. 257–259.
Článek
Martin, Luther H..
Mithras, Milites, and bovine legs. Religio. 2013, roč. 21, č. 1, s. 49–55.
Článek
Chalupa, Aleš, Glomb, Tomáš.
The third symbol of the Miles grade on the floor mosaic of the Felicissimus mithraeum in Ostia : a new interpretation. Religio. 2013, roč. 21, č. 1, s. 9–32.
Článek
Panagiotidou, Olympia.
Mithras and Charles S. Peirce : history needs theory. Religio. 2013, roč. 21, č. 1, s. 43–47.
Článek
Gordon, Richard L..
The Miles-frame in the Mitreo di Felicissimo and the practicalities of sacrifice. Religio. 2013, roč. 21, č. 1, s. 33–38.
Článek
Lefstein, Adam, Israeli, Mirit, Pollak, Itay, Bozo-Schwartz, Maya.
Investigating dilemmas in teaching: towards a new form of pedagogical scholarship. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 9–36.
Článek
Nehyba, Jan.
The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 129–134.
Článek
Mertova, Patricie.
Internationalisation in higher education through a 'critical event' narrative inquiry: perspectives from three higher education systems. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 115–128.
Článek
Kasperová, Dana.
Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 37–56.
Článek
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr.
Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.
Článek
Vlčková, Kateřina, Berger, Janek, Völkle, Manuel.
Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 93–113.
Článek
Schratz, Michael, Schwarz, Johanna F., Westfall-Greiter, Tanja.
Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 57–73.