Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 1318

Kapitola
Front matter. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. .

Kapitola
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 5–6.

Kapitola
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 7–10.

Kapitola
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 11–23.

Kapitola
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 24–46.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. Conclusiones. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 191–206.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. "Styď se, že já tebe o životě učím" : gracioso a jeho role rádce v dramatu Lopeho de Vegy : resumé. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 207–208.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. "Shame on you for letting me lecture you on life" : the gracioso character and his role as a mentor in Lope de Vega's drama : summary. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 209–211.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. Referencias. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 213–223.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. Lista de tablas. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 225.

Kapitola
Back matter. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 227.

Kapitola
Front matter. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. .

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. Índice. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 5–7.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. Introducción. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 9–51.

Kapitola
Kolmanová, Magdaléna. Seis partes del gracioso consejero. In: Kolmanová, Magdaléna. "Afréntate de que yo / te enseño el vivir" : el gracioso y su papel de consejero en el teatro de Lope de Vega. 2023, s. 53–189.

Kapitola
Front matter. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 1.

Kapitola
Front matter. In: Kyloušek, Petr. Nous-eux-moi : la quête de l'identité dans la littérature et le cinéma canadiens. 2009, s. .

Kapitola
Kyloušek, Petr. Index. In: Kyloušek, Petr. Nous-eux-moi : la quête de l'identité dans la littérature et le cinéma canadiens. 2009, s. 275–283.

Kapitola
Pospíšil, Tomáš. Representation of the other in Canadian film. In: Kyloušek, Petr. Nous-eux-moi : la quête de l'identité dans la littérature et le cinéma canadiens. 2009, s. 209–245.

Kapitola
Kyloušek, Petr, Voldřichová Beránková, Eva. Littérature canadienne-française et québécoise. In: Kyloušek, Petr. Nous-eux-moi : la quête de l'identité dans la littérature et le cinéma canadiens. 2009, s. 57–139.

Kapitola
Šinková, Monika. Índice. In: Šinková, Monika. Las formaciones parasintéticas en el español moderno (1726–1904) : la morfología paradigmática y la motivación léxica desde la perspectiva diacrónica. 2017, s. 5–10.

Kapitola
Šinková, Monika. Tres modelos morfológicos en el contexto de la diacronía y de la parasíntesis. In: Šinková, Monika. Las formaciones parasintéticas en el español moderno (1726–1904) : la morfología paradigmática y la motivación léxica desde la perspectiva diacrónica. 2017, s. 17–26.

Kapitola
Šinková, Monika. Parasíntesis en las cuatro lenguas románicas analizadas. In: Šinková, Monika. Las formaciones parasintéticas en el español moderno (1726–1904) : la morfología paradigmática y la motivación léxica desde la perspectiva diacrónica. 2017, s. 84–86.

Kapitola
Šinková, Monika. La evolución de los esquemas parasintéticos. In: Šinková, Monika. Las formaciones parasintéticas en el español moderno (1726–1904) : la morfología paradigmática y la motivación léxica desde la perspectiva diacrónica. 2017, s. 78–83.

Kapitola
Šinková, Monika. Conclusiones generales. In: Šinková, Monika. Las formaciones parasintéticas en el español moderno (1726–1904) : la morfología paradigmática y la motivación léxica desde la perspectiva diacrónica. 2017, s. 447–453.