Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 43

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, s. 120–127.

Kapitola
Příhodová, Barbora. Výběrová bibliografie. In: Příhodová, Barbora. , Svoboda, Josef. , Burian, Jarka. Scénografie mluví : hovory Jarky Buriana s Josefem Svobodou. 2014, s. 271–278.

Kapitola
Příhodová, Barbora. Summary. In: Příhodová, Barbora. , Svoboda, Josef. , Burian, Jarka. Scénografie mluví : hovory Jarky Buriana s Josefem Svobodou. 2014, s. 269–270.

Kapitola
Summary. In: Johann Georg Gettner und das barocke Theater zwischen Nikolsburg und Krumau. 2014, s. 253.

Článek
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin, Šalamounová, Zuzana. On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 9–43.

Článek
Gallardo Echenique, Eliana. An integrative review of literature on learners in the digital era. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 161–184.

Článek
Rißler, Georg, Bossen, Andrea, Blasse, Nina. School as space: spatial alterations, teaching, social motives, and practices. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 145–160.

Článek
Novotný, Petr, Brücknerová, Karla. Intergenerational learning among teachers: an interaction perspective. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 45–79.

Článek
Gobbo, Francesca. "Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 101–120.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 5–7.

Článek
Šeďová, Klára. What can be better than the best?. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 185–189.

Článek
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Květoň, Petr, Blatný, Marek, Machovcová, Kateřina, Šolcová, Iva. Work environment and well-being of academic faculty in Czech universities: a pilot study. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 121–144.

Článek
Penninckx, Maarten, Vanhoof, Jan, Van Petegem, Peter. Evaluating the effectiveness of a professional development programme on pupil well-being in primary schools. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 81–100.

Článek
[Contents of the section Spectrum]. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 189–[190].

Článek
Rogošić, Višnja. 100 years of Croatian set design and costume design 1909‒2009. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 227–229.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. A fresh approach to old issues. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 241–243.

Článek
Příhodová, Barbora. Where theory meets the practice: Jaroslav Malina's space, function and sign in scenography and painting. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 191–222.

Článek
Musilová, Martina. Jindřich Honzl's texts on acting – between convention and spontaneity. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 137–147.

Článek
[Contents of the section Archive]. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 173–[174].

Článek
Kačer, Tomáš. Pavel Drábek's attempts at Shakespeare. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 230–232.

Článek
Pérez-Simón, Andrés. Conceptualizing the Hollywood biopic. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 50–59.

Článek
Drábek, Pavel. Functional reformulations: Prague School and intralingual translation. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 81–95.

Článek
Ambros, Veronika. Prague Linguistic Circle in English: semantic shifts in selected texts and their consequences. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 148–161.