Zobrazují se záznamy 1 - 5 z celkového počtu 5
Článek
Béres, Judit.
LIS students as Critical Thinkers – experiences of a complex pilot programme. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 4–18.
Článek
Tóth, Máté.
The role of public libraries in Lifelong Learning in a multicultural and digital context. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 32–42.
Článek
Tomoriová, Františka.
Information ethics in the context of information literacy. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 85–96.
Článek
Steinerová, Jela.
Information literacy studies and human information behaviour. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 53–69.
Článek
Drobíková, Barbora, Odehnalová, Marie, Juranová, Ema, Králová, Kristýna, Svatoš, Ladislav.
FRBR and the publication statement: problem of identification of relationships and attributes of the entity Manifestation. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 1, s. 4–12.