Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 38

Kapitola
Svoboda, Mojmír. Zusammenfassung. In: Svoboda, Mojmír. Hypnotické chování : teoretický a experimentální přístup. c1987, s. 145–147.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Methoden der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 45–78.

Kapitola
Inhaltverzeichnis. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 123.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Die Perspektiven der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 79–98.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Faktoren der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 9–44.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Personenregister. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 121–122.

Kapitola
Chlup, Otokar. Literatura. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku. 1925, s. 202–203.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Die Entwicklung des pädagogischen Denkens. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, s. 169.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Hochschule und Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Vysoká škola a výchova. 1981, s. 157–158.

Článek
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.

Článek
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.

Článek
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.

Článek
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.

Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Zusammenfassung. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 145–147.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 141–144.

Kniha
Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969

Kniha
Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967

Kapitola
Monatová, Lili. Schlußfolgerungen. In: Monatová, Lili. Otázky rozumové výchovy. 1978, s. 181–184.

Článek
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 87–97.

Článek
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 51–66.

Článek
Kuhl, Julius, Henseler, Wilfried. Systemdiagnostik: assessment und Förderung persönlicher Kompetenzen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 67–85.

Článek
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.