Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 59

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 3.

Článek
Penninckx, Maarten, Quintelier, Amy, Vanhoof, Jan, De Maeyer, Sven, Van Petegem, Peter. Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 9–31.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 3.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Ivanovici, Vladimir. The prison of the mind : growing up with myths in Communist Romania. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 128–141.

Článek
Burnichioiu, Ileana. Concepts distorted by ideologies : a view on m medieval "Romanian" art (1945–1989). Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 104–127.

Článek
Benešovská, Klára. Charles IV 1978–2016 : reviewing the ideological background of the exhibitions and conferences in 1978. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 158–173.

Článek
Barral i Altet, Xavier, Foletti, Ivan. Medieval art history in prison. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 10–14.

Článek
Lovino, Francesco. Communism vs. Seminarium Kondakovianum. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 142–157.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 174–175.

Článek
Aguirre, Mariana. From imitazione to creazione : Lionello Venturi, medieval art, and Fascism. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 88–103.

Článek
Candiani, Stefano. The iconography of the Veronica in the region of Lombardy: 13th–14th centuries. Convivium. 2017, roč. 4, č. Supplementum, s. 260–273.

Článek
Savigni, Raffaele. The Roman Veronica and the Holy Face of Lucca: parallelism and tangents in the formation of their respective traditions. Convivium. 2017, roč. 4, č. Supplementum, s. 274–285.

Článek
Izydorczyk, Zbigniew. The Cura sanitatis Tiberii a century after Ernst von Dobschütz. Convivium. 2017, roč. 4, č. Supplementum, s. 32–49.