Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 41
Článek
Kaščák, Ondrej.
O moci školy a bezmocnosti detí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 127–139.
Článek
Sršníková, Daniela.
Vnímanie hodnotenia písomného prejavu študentmi : (akčný výskum). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 127–135.
Článek
Kasáčová, Bronislava.
Zmeny učiteľskej profesie a kontinuálne vzdelávanie učiteľov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 87–99.
Článek
Tokárová, Anna.
Paradoxy globalizácie, vzdelanie a sociálny rozvoj. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 9–29.
Článek
Gavora, Peter, Kissová, Silvia.
Cesta k žiakovi : situačné vyučovanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 73–85.
Článek
Balogová, Beáta.
Osamělosť onkologicky chorých seniorov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 93–104.
Článek
Zatočil, Leopold.
Textkritisches und Texte zum Ackermann aus Böhmen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1986, roč. 5, č. 1, s. 7–26.
Seriál
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995
Článek
Zatočil, Leopold.
Lateinische Texte und Quellen zum Ackermann aus Böhmen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1982, roč. 3, č. 1, s. 7–19.
Článek
Kovář, Jaroslav.
Peter Härtling, seine Romanfiguren und die Tschechoslowakei. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 1988, roč. 6, č. 1, s. 93–108.
Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana.
Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.
Kapitola
Hugo v. Trimberg: Registrum multorum auctorum. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty.
1952, s. 9.
Kapitola
Zatočil, Leopold.
Texty celistvých versí. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty.
1952, s. 10–182.
Kapitola
Zatočil, Leopold.
Banskobystrický Facetus "Cum nihil utilius". In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty.
1952, s. 238–293.
Kapitola
Zatočil, Leopold.
Slezský Cato podle londýnského rukopisu Arund. 243. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty.
1952, s. 183–237.
Kapitola
Veselá, Zdenka.
Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, s. 141–144.
Kapitola
Zatočil, Leopold.
Die Legende von den 10000 Rittern nach altdeutschen und mittelniederländischen Texten nebst einer alttschechischen Versbearbeitung und dem lateinischen Original. In: Zatočil, Leopold. Germanistische Studien und Texte. I, Beiträge zur deutschen und niederländischen Philologie des Spätmittelalters.
1968, s. 165–224.
Kapitola
Zatočil, Leopold.
Die Heidelserger (H) und die Olmützer (O) Losbuchhandschrift. In: Zatočil, Leopold. Germanistische Studien und Texte. I, Beiträge zur deutschen und niederländischen Philologie des Spätmittelalters.
1968, s. 10–164.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Metody vyučování cizím jazykům. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 63–91.
Článek
Bradová, Jarmila.
Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.
Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia.
Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.
Článek
Stejskalová, Michaela.
Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.