Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 343

Kapitola
Šeďová, Klára. Smích žákovské skupiny. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 87–97.

Kapitola
Šeďová, Klára. Strukturní narativní analýza a topografie školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 135–152.

Kapitola
Šeďová, Klára. Jmenný a věcný rejstřík. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 187–189.

Kapitola
Šeďová, Klára. Humor jako sociální fenomén. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 25–35.

Kapitola
Šeďová, Klára. Narativní analýza jako metoda zkoumání školního humoru. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 55–72.

Kapitola
Šeďová, Klára. Úvod. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 9.

Kapitola
Back matter. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. .

Kapitola
Front matter. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. .

Kapitola
Šeďová, Klára. Čemu se smějí učitelé. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 111–134.

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Kapitola
Šeďová, Klára. Namísto diskuse: Humor v sociálním prostoru školy. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 153–172.

Kapitola
Šeďová, Klára. Źáci se smějí učitelům. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 73–86.

Kapitola
Šeďová, Klára. Závěr. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 173–174.

Kapitola
Šeďová, Klára. Humor ve školním prostředí. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 37–53.

Článek
Rossowová, Lucie. Acerca de las estrategias verbales de la petición cortés decimonónica. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 79–91.

Článek
Raková, Zuzana. La traduction équivalente, adéquate ou fonctionnelle – quelle doctrine traductologique pour le XXIe siècle?. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 55–65.

Článek
Houdebine-Gravaud, Anne-Marie. L'évolution du conte du Petit Chaperon Rouge du XVIIe au XXIie siècle. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 3–16.

Článek
Šotolová, Jovanka. Sur le point-virgule et autres détails éphémères. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 27–40.

Článek
Stehlík, Petr. [Buenafuentes de la Mata, Cristina. La composición sintagmática en español]. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 94–96.

Článek
Raková, Zuzana. [Dotoli, Giovanni. Traduire en français du Moyen Âge au XXIe siècle: théorie, pratique et philosophie de la traduction]. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 93–94.

Článek
Gomes, Carlos Alberto. O paradigma filosófico da cultura hipermoderna. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 99–101.

Článek
Martinez, Camille. La mise à jour des dictionnaires : une nécessaire réévaluation du texte lexicographique. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 41–53.

Článek
Sablayrolles, Jean-François. Faire de l'original à tout prix. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 67–78.

Článek
Sourdot, Marc. Le genre "litterature halieutique" : de Maurice Genevoix a Rene Fallet. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 17–25.

Článek
Stehlík, Petr. [Moyna, María Irene. Compound words in Spanish: theory and history]. Études romanes de Brno. 2013, roč. 34, č. 1, s. 96–97.