Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 32

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Maňas, Vladimír. Nicolaus Zangius : the musician at the turn of the 16th and 17th centuries : the life of an unknown : summary. In: Maňas, Vladimír. Nicolaus Zangius: hudebník přelomu 16. a 17. století : na stopě neznámému. 2020, s. 157–161.

Článek
Kajanová, Yvetta. World music, flamenco, klezmer and traditional folk music in Slovakia. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 25–40.

Článek
Urniežius, Rytis. Arrangement competences of music teachers : readiness to meet unexpected. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 139–147.

Článek
Pavlica, Lukáš. Jan Fryček in the inventories of the Premonstratensian Monastery in Nová Říše. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 41–67.

Článek
Jaunslaviete, Baiba. Reception of Czech and Latvian music by German music critics in Riga in the late 19th and early 20th centuries : some comparative aspects. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 149–162.

Článek
Štěpánová, Martina, Kozel, David. Archetypal symbols in the symphonic poem The Sea by Mikalojus Konstantinas Čiurlionis. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 1, s. 103–116.

Článek
Petőczová, Janka. Musical life in urban communities of North-Eastern Slovakia in the period of reformation. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 1, s. 39–55.

Článek
Dostálová, Magdalena. Tracking the disseminated sources for compositional work of music theorist-abbot-composer Johannes Nucius. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 1, s. 75–85.

Článek
Michálková Slimáčková, Jana. Bedřich Antonín Wiedermann : pioneer of the organ as a concert instrument. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 1, s. 5–14.

Článek
Moos, Lejf. Discourses on governance of the teaching profession. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 11–22.

Článek
Orchard, Janet, Kelly, Lucy, Winstanley, Carrie. Head' and 'heart' work : re-appraising the place of theory in the 'academic dimension' of pre-service teacher education in England. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 139–159.

Článek
Holloway, Jessica. Aligning teacher preparation, professional development and evaluation : the orthodoxy of TAP teachers and teaching. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 117–137.

Článek
Dittrich, Ann-Kathrin. General pedagogical knowledge of Austrian teachers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 181–194.

Článek
Symeonidis, Vasileios, Stromquist, Nelly P.. Teacher status and the role of teacher unions in the context of new professionalism. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 23–45.

Článek
Sneyers, Elien, Vanhoof, Jan, Mahieu, Paul. Bias in primary school teachers' expectations of students? : a study of general and specific bias towards SES, ethnicity and gender. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 71–96.

Článek
Štech, Stanislav, Šeďová, Klára, Lefstein, Adam. What is happening to the teaching profession today? : editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 5–10.

Článek
Sousa, Rita Tavares de, Lopes, Amélia, Boyd, Pete. Initial teacher education and the relationship with research : student teachers' perspectives. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 161–179.

Článek
Pupala, Branislav, Kaščák, Ondrej, Rehúš, Michal. Teachers for Slovakia : tensions in the profession. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 97–116.

Článek
Tůma, František, Píšová, Michaela, Černá, Monika. Eroding trust in teacher professionalism : an ethnomethodological analysis of radio interviews with Czech experts on education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 47–69.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.