Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 35

Kapitola
Cigán, Michal. Myth and its academic reflection. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 17–27.

Kapitola
Cigán, Michal. Theoretical background : [introdution part]. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 13–14.

Kapitola
Cigán, Michal. Ritual against the brother. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 39–81.

Kapitola
Cigán, Michal. Selected texts. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 35.

Kapitola
Cigán, Michal. Conclusion. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 149–156.

Kapitola
Cigán, Michal. Indo-Europeans : Urheimat and Folkgeist issue. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 15–16.

Kapitola
Cigán, Michal. Terminology. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 28–32.

Kapitola
Cigán, Michal. Introduction. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 7–9.

Kapitola
Cigán, Michal. War against the witch. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 82–147.

Kapitola
Cigán, Michal. Bibliography. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 157–163.

Kapitola
Cigán, Michal. Methodology. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 33–34.

Kapitola
Šimáně, Michal. Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, s. 165–168.

Článek
Sukač, Roman. Tracing the prodigal son's voyage. Linguistica Brunensia. 2019, roč. 67, č. 2, s. 21–29.

Článek
Frantíková, Dita. Hittite i-stems revisited – from Hrozný to the present day : preliminary study. Linguistica Brunensia. 2019, roč. 67, č. 2, s. 31–37.

Článek
Bičovský, Jan. Proto-Indo-European laryngeals and voicing assimilation. Linguistica Brunensia. 2019, roč. 67, č. 2, s. 5–20.

Článek
Macagno, Fabrizio, Rapanta, Chrysi. The dimensions of argumentative texts and their assessment. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 11–44.

Článek
Švaříček, Roman. The role of the teacher in supporting students' epistemic thinking in dialogic argumentation : a case study. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 143–171.

Článek
McNaughton, Stuart, Zhu, Tong, Rosedale, Naomi, Oldehaver, Jacinta, Jesson, Rebecca, Greenleaf, Cynthia. Critical perspective taking : promoting and assessing online written argumentation for dialogic focus. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 119–141.

Článek
Hähkiöniemi, Markus, Lehesvuori, Sami, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Jokiranta, Kaisa. Three dimensions of dialogicity in dialogic argumentation. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 199–219.

Článek
Rapanta, Chrysi. Bewilderment as a pragmatic ingredient of teacher-student dialogic interactions. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 45–61.

Článek
Reznitskaya, Alina, Švaříček, Roman. Better learning through argumentation : editorial. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 5–10.

Článek
Oyler, Joe. Exploring teacher contributions to student argumentation quality. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 173–198.