Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 7 z celkového počtu 7

Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.

Článek
Obsah - Contents. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 3.

Článek
Cadorini, Giorgio. [Covino, Sandra (2019). Linguistica e nazionalismo tra le due guerre mondiali: scienza e ideologia negli epigoni ascoliani]. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 181–184.

Článek
Wintner, Viktor. Il principe d'Eperjes, alebo, Vladárske čítanie Jána Webera z Prešova. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 1, s. 225.

Článek
Cagnazzo, Daniela Immacolata. Una nuova lettura di P.Oxy. 2248. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 1, s. 37–46.