Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 38

Číslo
Études romanes de Brno, 2005, vol. 35, issue 1.

Článek
Kyloušek, Petr. Jiří Šrámek. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 7–10.

Článek
Alchazidu, Athena. Las raíces del tremendismo español. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 25–31.

Článek
Voždová, Marie. [Le dire de l'hospitalité. Textes réunis par Lise Gauvin, Pierre L'Hérault et Alain Montandon]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 130–131.

Článek
Honová, Zuzana. L'aspect verbal, une catégorie ou non?. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 85–92.

Článek
Schejbalová, Zdeňka. Quelques spécificités propres au québécois. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 77–84.

Článek
Stehlík, Petr. Lengua y sociedad de consumo : la influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 107–116.

Článek
Malá, Milada. [Cano, Rafael (coord.). Historia de la lengua española]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 131–132.

Článek
Bártová, Zuzana. Il giardino ferrarese di Giorgio Bassani. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 33–40.

Článek
Štichauer, Jaroslav. La néologie du citoyen Mercier. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 49–60.

Článek
Podhorná-Polická, Alena. Les sources de la néologie et de l'expressivité lexicale dans le "lexique marqué" des jeunes Tchèques et Français. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 93–105.

Článek
Voždová, Marie. [Hubier, Sébastien. Le roman des quêtes de l'écrivain (1890-1925)]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 128–130.

Článek
Klímová, Eva. Alcune considerazioni sulla soggettività nella modalità dell'enunciato. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 117–125.

Článek
Librová, Bohdana. Une contribution à la description lexicologique des locutions françaises médiévales: confession renart. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 61–75.

Článek
Pichová, Dagmar. [Levillain, Henriette. Qu'est-ce que le baroque?]. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 127–128.

Článek
Miličková, Ladislava. La place de la stylistique dans la linguistique française contemporaine. Études romanes de Brno. 2005, roč. 35, č. 1, s. 41–48.

Číslo
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická, 2005, vol. 53, issue U10.

Článek
Řehořková, Marie, Pol, Milan. Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 187–188.

Článek
Řehořková, Marie. Za profesorem Vladimírem Jůvou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 189–190.

Článek
Rýdl, Karel. Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 13–22.

Článek
Chaloupková, Lucie. Co nabízí zážitková pedagogika pedagogům?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 163–170.

Článek
Pol, Milan. Konference ENIRDEM 2005 : zvládání rozmanitosti v souvislostech řízení škol a vzdělávání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 182–183.

Článek
Zounek, Jiří, Sebera, Martin. Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 95–108.

Článek
Veen, Klaas van. Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění : co je v sázce?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 81–94.