Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 41

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.

Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla. Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.

Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.

Článek
Paliga, Sorin. Review of Etymologický slovník jazyka staroslověnského - ESJS. Opera Slavica. 2020, roč. 30, č. 4, s. 71–74.

Článek
Caldrová, Anna. A comparative frequency analysis of russicisms. Opera Slavica. 2020, roč. 30, č. 4, s. 35–47.

Článek
Ishchuk, Yevheniya. Terminological lexicography as a novelty of modern linguistics : (its place in modern Czech linguistics). Opera Slavica. 2020, roč. 30, č. 4, s. 57–65.

Článek
Paliga, Sorin. Etymology and ideology : substratum heritage and the Slavic influence on Romanian. Opera Slavica. 2020, roč. 30, č. 4, s. 5–22.

Článek
Georgieva, Margarita, Iliev, Ivan G.. Linguistics as a crossroad between law, politics, and conflict. Opera Slavica. 2020, roč. 30, č. 2, s. 49–53.

Článek
Paučová, Lenka. Saint Petersburg and Dostoyevsky's Diary of a Writer : on the edge of a literary genre. Новая русистика. 2020, roč. 13, č. 1, s. 45–54.

Článek
Kostincová, Jana. Dora Vey lives and works in St. Petersburg : Russian poetry written by people and algorithms. Новая русистика. 2020, roč. 13, č. 1, s. 37–43.

Článek
Slavica litteraria. Slavica litteraria. 2020, roč. 23, č. 1, s. .

Článek
Paliga, Sorin. Translating Holan's major works. Slavica litteraria. 2020, roč. 23, č. 1, s. 107–115.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 3–4.