Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 51

Kapitola
Jůva, Vladimír. Literatura. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda. 1977, s. 177–183.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Literatura. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, s. 159–165.

Seriál
Studia paedagogica. 2009–

Článek
Hošková, Magda. Výměna - Книгообмен - Books received - Büchereinlauf. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 117–119.

Článek
Hošková, Magda. Výměna - Books received - Büchereinlauf - Книгообмен. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1969, roč. 18, č. I4, s. 117–119.

Článek
Hošková, Magda. Výměna - Books received - Büchereinlauf - Книгообмен. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1971, roč. 20, č. I6, s. 179–181.

Článek
Hošková, Magda. Výměna - Книгообмен - Books received - Büchereinlauf. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 114–115.

Článek
Hošková, Magda. Výměna - Knigoobmen - Books received - Büchereinlauf. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 119–120.

Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana. Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Literaturverzeichnis. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 116–120.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Literatura. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 175–184.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 141–144.

Kapitola
Liškař, Čestmír. Literatura. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům. 1974, s. 98–104.

Kapitola
Šeďová, Klára. Literatura. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 177–186.

Článek
Bradová, Jarmila. Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.

Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Stejskalová, Michaela. Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.

Článek
Stanová, Barbora. Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 57–76.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 3–4.

Článek
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.