Zobrazují se záznamy 1 - 10 z celkového počtu 10
Článek
Čejková, Ingrid.
Narrative inquiry: a classroom full of researchers. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 169–173.
Článek
Bunting, Mette, Moshuus, Geir H..
Framing narratives: youth and schooling, silencing and dissent. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 35–52.
Článek
Havigerová, Jana Marie, Smetanová, Veronika, Křoustková-Moravcová, Iva.
Talent and creativity in preschool age children: a pilot study. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 77–98.
Článek
Navrátilová, Jana.
Changes in friendships as a result of students' transition from grade four to grade five of primary school. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 151–168.
Článek
Gavora, Peter.
Preschool children in book-reading situations with parents: the perspective of personal agency theory. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 99–116.
Článek
Lojdová, Kateřina.
Student nonconformity at school. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 53–76.
Článek
Holte, Kjersti Lien.
Homework in primary school: could it be made more child-friendly?. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 13–33.
Článek
Hasnat, Mahammad Abul.
Parents' perception of their involvement in schooling activities: a case study from rural secondary schools in Bangladesh. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 137–149.
Článek
Gobbo, Francesca.
Educational engagement, care, and inclusion: a narrative about La Giostra, a nursery school in Florence. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 117–136.