Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 11942

Článek
Barral i Altet, Xavier. Un programme iconographique occidental pour le pavement médiéval de l'église du Christ Pantocrator de Constantinople. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 218–233.

Článek
Schmitt, Jean-Claude. Rome, Trier, Kiev. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 18–37.

Článek
Spieser, Jean-Michel. Le monastère du Pantocrator à Constantinople : le typikon et le monument. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 202–217.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2020, roč. 7, č. Supplementum, s. 142–143.

Článek
Barral i Altet, Xavier. Au sujet des architectures de l'Apollonius pictus : autour de la transmission de modèles à travers le Haut Moyen Âge. Convivium. 2016, roč. 3, č. 1, s. 92–105.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2019, roč. 6, č. 1, s. 166–167.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2018, roč. 5, č. 2, s. 166–167.

Článek
Foletti, Ivan. Vivre le pèlerinage (médiéval) : une expérience corporelle. Convivium. 2018, roč. 5, č. 2, s. 137–150.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2017, roč. 4, č. 2, s. 214–215.

Článek
Přadka, Milan. [Koblewska, Janina. Škola a prostriedky masového vplyvu: (film, televízia, rozhlas)]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1971, roč. 20, č. I6, s. 174–175.

Článek
Liškař, Čestmír. K pedagogické problematice cíle vyučování cizím jazykům. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1971, roč. 20, č. I6, s. 77–102.

Článek
Kratochvíl, Stanislav. BOD(h) - dotazník ke kvalitativnímu rozboru rysů osobnosti. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 5–14.

Článek
Mojžíšek, Lubomír. Modernizace pojetí pracovní výchovy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 37–54.

Článek
Chmelař, Vilém. Vznik Psychologického ústavu v Brně a jeho význam pro rozvoj československé psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 93–103.

Článek
Bárta, Boleslav. Vliv neuroticismu na postoje studentů k výrobní práci. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 91–92.

Článek
Hnát, Jaroslav. K problematice výukového filmu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 55–62.

Článek
Jůva, Vladimír. Vědeckotechnická revoluce a problémy estetické výchovy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 75–80.

Článek
Obuchowski, Kazimierz. Analýza a zhodnocení stavu klinické psychologie k dvacátému výročí PLR. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 105–115.

Článek
Míček, Libor. Život a vědecká práce doc. Dr. Ludmily Koláříkové. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 81–89.

Článek
Bárta, Boleslav. Vědu do kádrové práce. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 63–73.

Článek
Chalupa, Bohumír. Osmdesátiny člena korespondenta ČSAV univ. prof. dr. Viléma Chmelaře, Dr.Sc.. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1972, roč. 21, č. I7, s. 9–20.

Článek
Monatová, Lili. Základní výchovné funkce dětské hry. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1972, roč. 21, č. I7, s. 261–268.