Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 36

Kapitola
Bar, Přemysl. Diplomacy, law and propaganda in the Late Middle Ages: the Polish–Lithuanian Union and the Order of Teutonic Knights at the Council of Constance (1414–1418) : summary. In: Bar, Přemysl. Diplomacie, právo a propaganda v pozdním středověku : Polsko-litevská unie a Řád německých rytířů na kostnickém koncilu (1414–1418). 2017, s. 288–292.

Kapitola
Němec, Jiří. Eduard Winter (1896–1982) : a report on the originality and adaptability of the Sudeten-German historian : summary. In: Němec, Jiří. Eduard Winter 1896-1982 : zpráva o originalitě a přizpůsobení se sudetoněmeckého historika. 2017, s. 330–334.

Kapitola
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (1): Metodologie. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 157–190.

Kapitola
Franek, Juraj. Závěr: Návrat ztraceného syna?. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 245–255.

Kapitola
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (3): Praxe. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 214–244.

Kapitola
Franek, Juraj. Naturalism and protectionism in the study of religions : summary. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 256–264.

Článek
Šimek, Marina. The Drava river sword. Studia archaeologica Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 35–52.

Článek
[Věnování]. Studia archaeologica Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5.

Článek
Bartík, Jaroslav, Čermáková, Eva, Čisťaková, Viktoria, Čižmář, Ivan, Čižmář, Miloš, Daňhel, Miroslav, Fojtík, Pavel, Frolík, Jan, Golec, Martin, Kalábek, Marek, Klápa, Ondřej, Knotek, Petr, Komoróczy, Balázs, Langová, Jana, Merta, Tomáš, Musil, Jan, Novák, Miroslav, Popelka, Miroslav, Rožnovský, David, Říčan, Daniel, Sedláček, Radko, Schenk, Zdeněk, Šín, Petr, Šmerda, Jaromír, Tomešová, Barbora, Válek, David, Vích, David, Vránová, Vendula, Waldhauser, Jiří, Zeman, Tomáš. The Vekerzug and other Eastern cultures in the Czech Republic. Studia archaeologica Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 27–69.

Článek
Krajíc, Rudolf, Měřínský, Zdeněk, Vařeka, Pavel. Archaeology of the 16th–20th century in the Czech Republic. Archaeologia historica. 2017, roč. 42, č. 2, s. 367–399.

Článek
Mokrý, Matouš, Vrzal, Miroslav. Výběr z titulů z oblasti akademického studia metalu a satanismu. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 121–125.

Článek
Mokrý, Matouš. Interview with Dr. Kennet Granholm. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 102–109.

Kapitola
Sedláček, Tibor. Evidence of the early religion of the Hurrians in ancient Urkesh : summary. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši. 2017, s. 126–129.

Kapitola
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (2): Terminologie. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 191–213.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Turska-Kawa, Agnieszka, Wojtasik, Waldemar. Diversity of Roman Catholics in Poland and their socio-institutional preferences. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 43–68.