Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 74
Kapitola
Příhodová, Barbora.
Summary. In: Příhodová, Barbora. , Svoboda, Josef. , Burian, Jarka. Scénografie mluví : hovory Jarky Buriana s Josefem Svobodou.
2014, s. 269–270.
Kapitola
Summary. In: Johann Georg Gettner und das barocke Theater zwischen Nikolsburg und Krumau.
2014, s. 253.
Kapitola
Příhodová, Barbora.
Výběrová bibliografie. In: Příhodová, Barbora. , Svoboda, Josef. , Burian, Jarka. Scénografie mluví : hovory Jarky Buriana s Josefem Svobodou.
2014, s. 271–278.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
Time, place and style. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 108–124.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
Introduction. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 97–99.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
Seeking the place of the object in art history. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 100–107.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
Obsah - Contents. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 5–8.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
From seeking a function to setting artistic role. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 125–139.
Kapitola
Kessler, Herbert L..
Afterword. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 161–162.
Kapitola
Foletti, Ivan.
Preface. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 95–96.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
The Five-Part Diptych as a manifestation of orthodoxy. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 140–158.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
Conclusion. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 159–160.
Kapitola
Frantová, Zuzana.
Catalog of the narrative scenes. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně.
2014, s. 163–183.
Článek
Žůrek, Pavel.
The practice of music in Rajhrad monastery in the first half of the 18th century. Musicologica Brunensia. 2014, roč. 49, č. 2, s. 169–180.
Článek
Spurný, Lubomír.
Czech Music Semiology. Musicologica Brunensia. 2014, roč. 49, č. 2, s. 53–58.
Článek
Beck, Kimberly.
Blending the secular and sacred: instrumental textures in seventeenth-century worship. Musicologica Brunensia. 2014, roč. 49, č. 2, s. 71–84.
Článek
Pinkus, Assaf, Ozeri, Michal.
From body to icon : the life of Sts Peter and Paul in the murals of S. Piero a Crado (Pisa). Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 118–141.
Článek
Frantová, Zuzana.
[Jäggi, Carola. Ravenna: Kunst und Kultur einer spätantiken Residenzstadt: die Bauten und Mosaiken des 5. und 6. Jahrhunderts]. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 150–152.
Článek
Suzuki, Michitaka.
Icons in Japan painted by Rin Yamashita : anonymity and materiality. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 58–73.
Článek
Debiais, Vincent.
Carolingian verse inscriptions and images : from aesthetics to efficiency. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 88–101.
Článek
Pentcheva, Bissera V..
Mirror, inspiration, and the making of art in Byzantium. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 10–39.
Článek
Fenelli, Laura.
[Holmes, Megan. The miraculous image in Renaissance Florence]. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 146–149.
Článek
Ketmanová, Kristina.
[Lowden, John. Medieval and later ivories in the Courtauld Gallery: complete catalogue]. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 153–155.
Článek
Baert, Barbara.
Pentecost in the Codex Egberti (c. 980) and the Benedictional of Archbishop Robert (late tenth century) : the visual medium and the senses. Convivium. 2014, roč. 1, č. 2, s. 102–117.