Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 113

Kapitola
Chmelinová, Katarína, Ragač, Radoslav. Päťdesiate výročie kňazstva Imricha Esterházyho : niekoľko poznámok k takmer zabudnutej barokovej slávnosti v Bratislave. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka. 2009, s. 521–537.

Kapitola
Pečman, Rudolf. Místo doslovu. In: Pečman, Rudolf. Jevištní dílo Ludwiga van Beethovena. 1999, s. 263–270.

Kapitola
Sedlář, Jaroslav. Résumé. In: Sedlář, Jaroslav. Bohdan Lacina. 1980, s. 375–380.

Kapitola
Les auters. In: Otázky divadla a filmu. II. 1971, s. 382–384.

Kapitola
Závodský, Artur. Avis au lecteur. In: Otázky divadla a filmu. II. 1971, s. 7.

Kapitola
Flašar, Martin. Poème électronique. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 98–143.

Kapitola
Flašar, Martin. Le Corbusier – hudba a architektura. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 91–97.

Kapitola
Flašar, Martin. Edgard Varèse – humanista a Brancusi soudobé hudby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 45–67.

Kapitola
Flašar, Martin. Závěry, interpretace, hodnocení. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 144–147.

Kapitola
Flašar, Martin. Iannis Xenakis. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 68–90.

Kapitola
Štědroň, Miloš. Bibliografie. In: Štědroň, Miloš. Josef Berg : [skladatel mezi hudbou, literaturou a divadlem]. 1992, s. 181–187.

Článek
Tomasi, Michele. [The Salerno ivories: objects, histories, contexts]. Convivium. 2016, roč. 3, č. 2, s. 174–179.

Článek
Cseres, Jozef. Skladanie diferencií, alebo, Hudba medzi. Musicologica Brunensia. 2012, roč. 47, č. 2, s. 9–15.

Článek
Strenáčiková, Mária, sen., Strenáčiková, Mária, jun.. Vplyv protipandemických opatrení na umelcov – frekventantov Doplňujúceho pedagogického štúdia v oblasti hudobného a dramatického umenia na Akadémii umení v Banskej Bystrici. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 5–23.

Článek
Cseres, Jozef. Hlas a gesto v operách Harryho Partcha a Johna Zorna. Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 2, s. 33–38.

Článek
Cseres, Jozef. Operné multimédiá Střeženého Parnassu. Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 1, s. 23–29.

Článek
Gajdoš, Július. Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.

Článek
Barral i Altet, Xavier. La mensa en marbre et l'altar maius de la cathédrale romane de Naples au cours des XIe et XIIe siècles. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 136–151.

Článek
Giesser, Valentine. De la côte est de l'Adriatique à Rome ou quand l'image accompagne la relique. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 116–125.

Článek
Benešovská, Klára. De la circulation des "locis sanctis" – le Mons Sion à Prague. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 50–62.

Článek
Pečman, Rudolf. Niveau general de la controverse du baroque musical et du classicisme : contribution à la critique des notions. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1972, roč. 21, č. H7, s. 63–96.

Článek
Vysloužil, Jiří. [Patier, Dominique. Un office rythmique tchèque du XIVème siècle: étude comparative avec quelques offices hongrois]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1972, roč. 21, č. H7, s. 167.