Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 68

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a pesimismus v kulturním kontextu. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 124–133.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Konstrukty optimismu a pesimismu v empirických studiích. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 50–72.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Obsah. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 7–8.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a pesimismus z historického hlediska. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 11–19.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Shrnutí a závěr. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 134–139.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Věcný rejstřík. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 163–165.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Současné psychologické teorie optimismu. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 20–49.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Na cestě mezi optimismem a zdravím. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 73–123.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Úvod. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 9–10.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Literatura. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví. 2018, s. 147–162.

Článek
Kotherová, Silvie. [Williams, Paul. Mahájánový buddhismus: základy nauky]. Religio. 2018, roč. 26, č. 2, s. 237–239.

Článek
Pokyny pro autory. Religio. 2018, roč. 26, č. 2, s. 245.

Článek
Reichstäter, Jan. Germanofilie, germanománie a germánská studia : pět století kontemplací nad starogermánskými mýty. Religio. 2018, roč. 26, č. 2, s. 183–204.

Článek
Obsah - Contents. Religio. 2018, roč. 26, č. 2, s. 97–98.

Článek
Cieslarová, Olga Věra, Chlup, Radek. Liminalita na druhou : dynamika rituálních změn v basilejské Fasnacht. Religio. 2018, roč. 26, č. 2, s. 133–166.

Článek
Harvánková, Klára. Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 147–155.

Článek
Rabušicová, Milada, Švaříček, Roman, Reid, Ivan. O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy : rozhovor s Ivanem Reidem. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 135–146.

Článek
Poděkování recenzentům za rok 2017. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 161–165.

Článek
Spurná, Michaela, Knecht, Petr. Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 29–54.

Článek
Hrbáčková, Karla, Hladík, Jakub. Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 81–104.

Článek
Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 5–7.

Článek
Chvál, Martin, Šmejkalová, Martina. Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 105–134.

Článek
Buchberger, Iva, Kovač, Vesna, Ažić Bastalić, Adriana. Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 55–80.