Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 33
Kapitola
Matela, Jiří.
Seznam příkladů z korpusu BCCWJ (Balanced Corpus of Contemporary Written Japanese). In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 279–282.
Kapitola
Matela, Jiří.
Konstrukce s partikulí wa. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 172–227.
Kapitola
Matela, Jiří.
Podmět v historické perspektivě. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 18–34.
Kapitola
Matela, Jiří.
Nástin pojetí jazyka a základních lingvistických kategorií. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 81–103.
Kapitola
Matela, Jiří.
Poznámky k jednotlivým kapitolám. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 234–252.
Kapitola
Matela, Jiří.
Věcný rejstřík. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 270–278.
Kapitola
Matela, Jiří.
Konstrukce s partikulí ga. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 104–171.
Kapitola
Matela, Jiří.
Jmenný rejstřík. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 267–269.
Kapitola
Matela, Jiří.
Přístupy k podmětu v japonském lingvistickém prostředí. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 35–80.
Článek
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.
Článek
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.
Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman.
Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.
Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana.
Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.
Článek
Kamanová, Lenka.
Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 67–86.
Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan, Švaříček, Roman.
Editorial : Ve vinárně se Scopusem aneb Teď už to povalí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 5–7.
Článek
Švaříček, Roman.
Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 135–139.
Článek
Vlčková, Kateřina, Mareš, Jan, Ježek, Stanislav, Šalamounová, Zuzana.
Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 87–112.
Článek
Kunos, Nora.
Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 55–66.
Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina.
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.