Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 47

Článek
Mazúchová, Ráchel. Respekt k žákům v české škole : vícepřípadová studie dvou základních škol. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 61–81.

Článek
Vlková, Markéta. Renesanční nástěnné malby na zámku v Moravském Krumlově. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 1, s. 2–21.

Článek
Olšovský, Jaromír. Říšský hrabě Albert Josef z Hodic a Volframic a soubor tabulí s emblémy ze zámku ve Slezských Rudolticích. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 1, s. 40–61.

Článek
Ciampi Matulová, Jitka. Zdeněk Rossmann a divadlo své doby : závěrečné kapitoly scénografické tvorby. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 1, s. 62–75.

Článek
Farkaš, Patrik, Zlatohlávková, Eliška. Georg Bernard Verbeeck a jeho Vanitas ze šternberské sbírky na zámku v Častolovicích. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 1, s. 76–87.

Článek
Křístek, Michal, Schacherl, Martin. Milan Jelínek - sto let od narození. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 87–91.

Článek
Osolsobě, Klára. Profesor Karel Pala : in memoriam. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 93–94.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2023, roč. 10, č. Supplementum 3, s. 172–173.

Článek
Janík, Miroslav, Janíková, Věra. Jazyková rozmanitost a jazykový repertoár žáků a žákyň na základní škole. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 113– 138.

Článek
Hlaďo, Petr, Pol, Milan. Editorial : stabilně i ve změnách. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 5–7.

Článek
Kruntorád, Matěj. Sakrální architektura Klaudia Madlmayra. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 2, s. 118–139.

Článek
Zlatohlávková, Eliška. Kresba Stětí sv. Kateřiny ze sbírky Jiřího Karáska ze Lvovic. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 2, s. 140–147.

Článek
Svobodová, Anna. Život, tvorba a klientela krajináře Remigia Adriana van Haanen. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 2, s. 160–171.

Článek
Obsah 72. ročníku. Opuscula historiae artium. 2023, roč. 72, č. 2, s. 187.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Vymezení analytiky a data miningu ve vzdělávání a jejich rozdíly. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 25–34.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Proces analýzy a typy využívaných dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 35–48.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Metody a techniky analýzy dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 49–58.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Dosavadní směry výzkumů a řešená témata. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 59–88.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Analýza 1: Predikce úspěšnosti studentů v blended learningových kurzech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 89–124.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Analýza 2: Interakce studentů a učitelů v online diskuzních fórech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 125–166.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Analýza 3: Chování studentů v průběhu plnění online testů. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 167–190.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Závěr. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 191–194.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Bibliografie. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 198–219.