Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 392
Článek
Máša, Pavel.
Zánik starého světa očima Václava Červinky. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 5–23.
Článek
Hromek, Martin.
Sjednocení odloženo : rozpad levicového volebního kartelu a prezidentské volby ve Francii po otřesech roku 1968. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 149–166.
Článek
Rameš, Václav.
Změny, které se ne/konaly : postkomunistická Evropa jako avantgarda společenského vývoje?. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 193–207.
Článek
Pospíchal, Jonáš.
Od krále k maršálovi : závěr styků československé exilové vlády s královskou exilovou vládou Jugoslávie a počátky její spolupráce s hnutím J.B. Tita v letech 1943–1945. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 103–120.
Článek
Krutílková, Hana.
"Politická komedie", nebo "prospěšná záležitost"? : volba poslankyně v roce 1912 jako téma katolického tisku. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 25–45.
Článek
Taterová, Eva.
Československá diplomacie a příčiny rozpadu spojenectví s Izraelem. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 121–134.
Článek
Haváč, Ondřej.
Nelehké návraty : český exil a pád železné opony. Studia historica Brunensia. 2018, roč. 65, č. 2, s. 167–191.
Článek
Rodová, Veronika, Slavík, Jan.
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 9–48.
Článek
Smith, Kari, Švaříček, Roman, Pol, Milan.
O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání : rozhovor s Kari Smith. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 165–174.
Článek
Záleská, Klára.
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 139–164.
Článek
Drexlerová, Anna.
Kluků je škoda, holky na to nemají : genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 9–28.
Článek
Harvánková, Klára.
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 147–155.
Článek
Rabušicová, Milada, Švaříček, Roman, Reid, Ivan.
O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy : rozhovor s Ivanem Reidem. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 135–146.
Článek
Spurná, Michaela, Knecht, Petr.
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 29–54.
Článek
Hrbáčková, Karla, Hladík, Jakub.
Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 81–104.
Článek
Chvál, Martin, Šmejkalová, Martina.
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 105–134.
Článek
Buchberger, Iva, Kovač, Vesna, Ažić Bastalić, Adriana.
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 55–80.