Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 350

Článek
Obsah - Content. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 1, s. 5–6.

Článek
Knoz, Tomáš, Peřestá, Markéta. Haus und Fürstentum Liechtenstein : Auswahlbibliographie. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 1, s. 319–405.

Článek
Maňas, Vladimír. "... viell fürsten halten ein Musica" : Musik und Musiker am Hofe der Fürsten von Liechtenstein im 17. Jahrhundert. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 1, s. 189–215.

Článek
Županič, Jan. Der jüdische Adel Preußens. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 1, s. 237–263.

Článek
Knoz, Tomáš. Thomas Winkelbauer und die Erforschung der Geschichte des Fürstenhauses Liechtenstein. Studia historica Brunensia. 2017, roč. 64, č. 1, s. 7–14.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 3.

Článek
Penninckx, Maarten, Quintelier, Amy, Vanhoof, Jan, De Maeyer, Sven, Van Petegem, Peter. Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 9–31.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek
Pokyny pro autory. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 101–102.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Knapková, Kristýna. The lexicographical experiments of Korais and Gazis. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 111–118.

Článek
Marciniak, Przemysław Tadeusz. Lucian in Byzantine Hades – a note on the Lucianic cento. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 125–133.

Článek
Guseva, Irina L., Rybakov, Vladimir V.. Before Orbis Pictus : some notes on Comenius' Latin textbooks. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 69–79.

Článek
Martínez, Javier. Political consequences of the Plague of Athens. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 135–146.

Článek
Galzerano, Manuel. Ending with world destruction: a closural device in Lucretius' De Rerum Natura and its influence on later Latin poetry. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 43–55.

Článek
Düchting, Reinhard. Mittel- und Neulateinische Philologie: Geschichte, Aufgabe und Erinnerung. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 227–231.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 3.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.