Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 315
Článek
Bárta, Boleslav, Ludvíková, Helena.
The difference in emotional irritability between asthmatic and normal children. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 7–12.
Článek
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.
Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana.
Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.
Seriál
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995
Kapitola
Haváč, Ondřej.
Závěrečné shrnutí. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, s. 234–243.
Kapitola
Haváč, Ondřej.
Bibliografie. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, s. 249–261.
Kapitola
Haváč, Ondřej.
Exile and identity : the post-Prague Spring exile in Austria and Switzerland : summary. In: Haváč, Ondřej. Exil a identita : posrpnový exil v Rakousku a Švýcarsku.
2022, s. 244–248.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
Myth: an attempt at understanding university history. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 10–19.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The myth of autonomous university governance. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 159–187.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The myth of contributing to society. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 125–158.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The history of university culture and some current issues. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 208–221.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The myth of university freedom. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 20–37.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The myth of the unified university. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 69–105.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
Myth and traditions of Central European university culture : (an introduction for international readers). In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 7–9.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The myth of territory. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 188–207.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
Name index. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 242–245.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The myth of indisputable foundations. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 106–124.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
Bibliography and sources. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 224–241.
Kapitola
Fasora, Lukáš, Hanuš, Jiří.
The Humboldtian myth. In: Fasora, Lukáš. , Hanuš, Jiří. Myths and traditions of Central European university culture.
2019, s. 38–68.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 171–173.
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 145–148.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 149–159.
Kapitola
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 132–152.
Kapitola
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 130–131.
Kapitola
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 153–155.