Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 213
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 145–148.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 149–159.
Kapitola
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 132–152.
Kapitola
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 130–131.
Kapitola
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 153–155.
Kapitola
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, s. 165–168.
Kapitola
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, s. 105–108.
Kapitola
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, s. 120–127.
Kapitola
Kovářová, Pavla.
Information safety of primary school pupils lessons in libraries : summary. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách.
2019, s. 198–199.
Článek
Novotný, Daniel D..
SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 55–65.
Článek
Marčetić, Hana.
Exploring the methods and practises of personal digital information archiving among the student population. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 29–40.
Článek
Hrabal, Jan, Pruša, Tomáš.
Evaluation of medical information quality. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 41–54.
Článek
Kaščák, Matwe.
Galerie TIM uvádí: The Influence: digitálny odtlačok procesu mojho asociačného myslenia. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 221–222.
Článek
Stodola, Jiří.
The cognitive paradigm in information science with a view to sensorially impaired persons. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 123–134.
Článek
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.
Článek
Schratz, Michael.
The development of qualitative research in German speaking countries. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1996, roč. 45, č. U1, s. 93–102.
Článek
Szablicka-Žak, Jolanta, Walasek, Stefania.
The teaching of civics and citizenship in Poland from historical perspective (16th - 20th cent.). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1997, roč. 46, č. U2, s. 129–138.
Seriál
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995
Článek
Noge, Juraj.
Central register of theses and disserations in Slovakia and document originality verification as a centrally provided service. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 110–120.
Článek
Stodola, Jiří.
The idea of universally accessible library: its epistemiological assumptions and ethical basis : a need for a philosophical research. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 133–137.
Článek
Žumer, Maja.
Do we need to change? Do we want to change? : the future of bibliographic information systems. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 138–149.
Článek
Rouvari, Ari, Vakkari, Mikael.
Finnish National Library public interface. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 69–81.
Článek
Bouda, Tomáš.
Future of digital reading through the lens of Horizon scanning. ProInflow. 2014, roč. 6, č. 2, s. 3–15.