Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 235
Kapitola
Krejčová, Elena.
Summary. In: Krejčová, Elena. Slovosledné změny v bulharských a srbských evangelních památkách z 12. a 13. století.
2016, s. 134–136.
Kapitola
Srba, Bořivoj.
Muses in exile. In: Srba, Bořivoj. Múzy v exilu : kulturní a umělecké aktivity čs. exulantů v Londýně v předvečer a v průběhu druhé světové války, 1939-1945 : kulturní politika, "pódiové" programy, koncerty, literární a recitační pořady, taneční vystoupení, divadelní představení, rozhlasová pásma a hry, filmová tvorba, časopisecká a ediční činnost, ideové diskuze.
2003, s. 854–858.
Kapitola
Střítecký, Jaroslav.
The Czech Question a century later. In: Střítecký, Jaroslav. Studie a stati. 1.
2017, s. 66–81.
Kapitola
Dorovský, Ivan.
Dramatické umění jižních Slovanů : (resumé). In: Dorovský, Ivan. Dramatické umění jižních Slovanů. Část 1, 1918-1941.
1995, s. 167.
Kapitola
Maňas, Vladimír.
Nicolaus Zangius : the musician at the turn of the 16th and 17th centuries : the life of an unknown : summary. In: Maňas, Vladimír. Nicolaus Zangius: hudebník přelomu 16. a 17. století : na stopě neznámému.
2020, s. 157–161.
Kapitola
Flašar, Martin.
Poème électronique. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, s. 98–143.
Kapitola
Flašar, Martin.
Summary. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, s. 148.
Kapitola
Flašar, Martin.
Edgard Varèse – humanista a Brancusi soudobé hudby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, s. 45–67.
Kapitola
Flašar, Martin.
Iannis Xenakis. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, s. 68–90.
Kapitola
Flašar, Martin.
Teoretické, technologické a estetické předpoklady Varèseho tvorby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis.
2012, s. 21–44.
Kapitola
Krejčí, Pavel.
Summary. In: Krejčí, Pavel. Srbská frazeologie v českém a bulharském překladu : kontrastivní analýza.
2015, s. 180–186.
Kapitola
Krejčí, Pavel, Krejčová, Elena.
Summary. In: Jihoslovanská frazeologie kontrastivně.
2016, s. 140–142.
Článek
Iatrou, Maria.
Human apes and the dual self: notes on the intertext of Ο Πίθηκος Ξουθ (Xouth the Αpe) by Iakovos Pitsipios. Neograeca Bohemica. 2017, roč. 17, č. [1], s. 9–29.
Článek
Zouhar, Vít.
Bohuslav Martinů's notes on Janáček's introduction to the "Moravian Folksongs Newly Collected" (Národní písně moravské v nově nasbírané). Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 2, s. 191–199.
Článek
Celhoffer, Martin.
Approaching Bartok's [i.e. Bartók's] notation in terms of authenticity. Musicologica Brunensia. 2012, roč. 47, č. 2, s. 3–8.
Článek
Kajanová, Yvetta.
World music, flamenco, klezmer and traditional folk music in Slovakia. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 25–40.
Článek
Urniežius, Rytis.
Arrangement competences of music teachers : readiness to meet unexpected. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 139–147.
Článek
Pavlica, Lukáš.
Jan Fryček in the inventories of the Premonstratensian Monastery in Nová Říše. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 41–67.
Článek
Jaunslaviete, Baiba.
Reception of Czech and Latvian music by German music critics in Riga in the late 19th and early 20th centuries : some comparative aspects. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 149–162.
Článek
Franková, Jana.
Music at the court of Adam Franz and Joseph Adam von Schwarzenberg : Vienna, Český Krumlov and Paris and transitions at to the end of baroque era. Musicologica Brunensia. 2012, roč. 47, č. 1, s. 159–177.
Článek
Perutková, Jana.
Die glückliche Vorbedeutung and Aristheus : unknown libretti of German-language operas performed in the Kärntnertortheater in Vienna in 1741. Musicologica Brunensia. 2018, roč. 53, č. Supplementum, s. 123–155.
Článek
Spáčilová, Jana.
Orlandini's Antigona (vendicata) : transformation of a Venetian opera on its transalpine journey. Musicologica Brunensia. 2018, roč. 53, č. Supplementum, s. 227–248.