Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 43

Článek
Švachová, Romana. How to '(not) Arrive': Hélène Cixous's and Sara Stridsberg's drama vs. appropriation. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2021, roč. 35, č. 2, s. 125–136.

Článek
Jurkovičová, Alžbeta. Don't sell tobacco to Dante: scribbled images of Tage Danielsson's Inferno. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2021, roč. 35, č. 2, s. 105–124.

Článek
Šebek, Josef. Social space, physical space, representation of space: spatiality and Bourdieu's theory of the literary field. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2021, roč. 35, č. 2, s. 7–21.

Článek
Lughofer, Johann Georg. Poetry Slam: heterogen und mehrsprachig im literarischen Feld. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2021, roč. 35, č. 2, s. 63–76.

Článek
Drábek, Pavel. German Shakespeare and the political stage. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 167–169.

Článek
Turzíková, Tereza. Who gets to (re)define theatre?. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 188–190.

Článek
Kunderová, Radka, Balme, Christopher. The risks are fairly clear' : interview with Christopher Balme. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 161–166.

Článek
Jocoy, Stacey. Captain Macheath's execution lament in The Beggar's Opera. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 78–91.

Článek
Grant, Teresa. "With old plays you have so long been cloyed": James Shirley's influence on Aphra Behn. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 43–60.

Článek
Volceanov, George. Shakespeare on the page in Romania: before and after 1989. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 33–46.

Článek
Almási, Zsolt, Földváry, Kinga. Introduction. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 7–13.

Článek
Wild, Jana. Macbeth, petty bourgeois. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 209–221.

Článek
Mišterová, Ivona. Mission (im)possible? Cross-gendered Shakespeare on Czech stages after 1989. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 171–185.

Článek
Cinpoeş, Nicoleta. Shakestivalling' in the New Europe. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 83–101.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. Singing in the blend: stagings of Verdi's operatic Shakespeare in the Czech Republic after 1989. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 189–208.

Článek
Müller, Péter. Institutional structure, social function, and the Shakespeare repertoire in Hungary after 1989–1990. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 47–64.

Článek
Cetera-Włodarczyk, Anna. Shakespeare in purgatory: (re)writing the history of the post-war reception. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 17–32.

Článek
Almási, Zsolt. Textuality, heritage, and identity in Hungary: contexts for the interpretation of Szikszai's insertion in Macbeth (2018). Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 222–238.

Článek
Kowalcze-Pawlik, Anna. Meaningless acts: migratory aesthetics in Krzysztof Warlikowski's and Paweł Miśkiewicz's dystopian adaptations of The Tempest. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 121–138.

Článek
Deres, Kornélia. Emerging postdramatic aesthetics and Shakespeare in Hungarian theatre. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 105–119.

Článek
Reuss, Gabriella. Shakespeare in the post-1989 Hungarian Puppet Scene. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 151–170.

Článek
Földváry, Kinga. Reappropriations of Shakespearean history on the post-communist Hungarian stage. Theatralia. 2021, roč. 24, č. Special Issue, s. 239–253.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. Conceptual metaphor theory cannot be just conceptual. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 267–270.